Microsoft Internet Tranfer Control
Fra : news.inet.tele.dk

Dato : 18-01-01 18:57

Jeg skal vil lave en Ftp klient - uden en grafisk brugergrænseflade. Men har
problemer med den Controle der hedder "Microsoft Internet tranfer Control"
Hvis jeg benytter den på en form kan jeg godt få den til at kalde
"inet1_StateChanged" metoden. Men jeg vil jo ikke have en form - kun en dll.
Så der for skaber jeg den omtalte control via: "Set inet1 =
CreateObject("InetCtls.Inet")" - det virker også fint - og jeg kan
connecte, sende -modtage filer osv - men til min error-håndtering skal jeg
bruge det at "inet1_StateChanged" metoden automatisk bliver kaldt... men det
gør den ikke !! - øv øv øv

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 18-01-01 23:34

news.inet.tele.dk skrev:
> Hvis jeg benytter den på en form kan jeg godt få den til at kalde
> "inet1_StateChanged" metoden. Men jeg vil jo ikke have en form - kun en
dll.

Gør din form usynlig.

-------
Tomas