Hvor langt kan i flyve??
Fra : Helle Madsen

Dato : 29-01-04 16:27

Den her er også rimelig humor

ind til videre 416 må hellere prøve lidt endnu

Helle Madsen

Fra : Zalza

Dato : 29-01-04 16:41

> Den her er også rimelig humor

aha

> ind til videre 416 må hellere prøve lidt endnu

Jeg kan 1,5 meter - men det er også kun fra min stol og ned på gulvet -
overvejer at prøve fra min altan.. men tør ikke.

Fra : Brian Lund

Dato : 29-01-04 20:55

> aha

> Jeg kan 1,5 meter - men det er også kun fra min stol og ned på gulvet -
> overvejer at prøve fra min altan.. men tør ikke.

2 meter! Da jeg var barn hoppede jeg ned fra en rimelig høj rutchebane :)

Brian

Fra : Bam-Bam DK

Dato : 29-01-04 21:09

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> 2 meter! Da jeg var barn hoppede jeg ned fra en rimelig høj rutchebane
:)

> Brian

Småting! Jeg er engang fløjet cirka 3 meter, men det kostede også en
brækket knæskal!

Bam-Bam DK

Fra : Gerner

Dato : 30-01-04 13:46

On Thu, 29 Jan 2004 21:09:00 +0100, "Bam-Bam DK" <wouldnt-you-like@to.know>
wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>gulvet -

>:)

> Småting! Jeg er engang fløjet cirka 3 meter, men det kostede også en

Søg en stilling som kanonkonge.

--
Gerner
691WU/3217hrs

Fra : Ding-Dong

Dato : 30-01-04 21:08

Mon ikke at tråden hører til i den NG der omhandler flysimulatorer?
:c)

Ding-Dong

Fra : Gerner

Dato : 30-01-04 22:17

On Fri, 30 Jan 2004 21:08:02 +0100, "Ding-Dong" <PIP@PIP.PIP> wrote in
dk.spil.computer:

>Mon ikke at tråden hører til i den NG der omhandler flysimulatorer?
>:c)
>
>Ding-Dong

Næppe.

--
Gerner
693WU/3226hrs

Fra : Simon Nielsen

Dato : 31-01-04 02:26

Jeg fløj engang 3 meter ud over styret på min cykel da kommunen ikke lige
havde fået lappet et hul i vejen, dog uden større skader

Mvh
Simon

Fra : Jan

Dato : 31-01-04 14:16

Barnenumser, hele bundtet. Hvor er i da bare fjollede.
For nylig fløj jeg ud fra anden sal og landede helt i Norge. Og ved i
hvad, jeg slog mig slet ikke, selvom det dog gjorde lidt ondt i
tegnebogen. Fra Esbjerg til Oslo.... Det er altså langt.
jrs

Fra : Gerner

Dato : 31-01-04 15:24

On Sat, 31 Jan 2004 02:25:48 +0100, "Simon Nielsen" <news@REMOVETHISsiho.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>Jeg fløj engang 3 meter ud over styret på min cykel da kommunen ikke lige
>havde fået lappet et hul i vejen, dog uden større skader

Ja det var godt du ikke tilføjede vejen mere skade.

--
Gerner
693WU/3226hrs