Jedi Academy Gfx probs
Fra : Silver

Dato : 23-01-04 00:00

Jeg har de sidste par gange mens jeg har spillet Jedi Academy oplevet at der
konstant kommer hvid skærm i korte øjeblikke når jeg løber rundt på banerne,
jeg har forsøgt geninstall og har osse forsøgt opdatering af mine gfx
drivers til Catalyst 4.1.

Men jeg har ikke kunne fjerne problemet, har dette spil et problem med
Catalyst driverne?, det skal lige siges at efter install af Catalyst 4.1
driverne så forsvandt mit gfx kort komplet og jeg måtte installere driverne
manuelt i enhedshåntering.

Specs:

Kt4V Motherboard.
AMD 2.4+ ghz. CPU.
1024 mb pc2700 ram
ATI Radeon 9700 Pro 128 mb gfxkort.
Catalyst 4.1 Drivers.
SB Live! lydkort.

Problemet kom efter jeg forsøgte at bruge en nocd exe, men det er der stadig
EFTER en geninstall uden brug af den nocd fil.

Håber i kan hjælpe mig med forslag osv.

Mvh
Silver.

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 23-01-04 15:12

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
stadig
> EFTER en geninstall uden brug af den nocd fil.

Problemet er almindeligt kendt, og skyldes et kompatabilitetsproblem med
ATI's drivere.

1. Installer patchen
2. Hvis det ikke hjælper, skal du slå "dynamic glow" fra.
---
Mvh
Anders

Fra : Silver

Dato : 23-01-04 17:08

> Problemet er almindeligt kendt, og skyldes et kompatabilitetsproblem med
> ATI's drivere.
>
> 1. Installer patchen
> 2. Hvis det ikke hjælper, skal du slå "dynamic glow" fra.

THANK YOU!!! :D det med dynamic glow var lige hvad der skulle til.

Mange tak igen :D

Mvh
Silver.