CS og FPS problemer
Fra : Kenneth

Dato : 16-01-04 16:57

Hejsa

Her efter den opdatering som kom igår(Hver torsdag) er min FPS faldet fra
100 til 60 stykker ? har aldrig haft fps problemer, har intet ændret i min
config, fps er sat i min config til at køre 100.

Er der andre som har oplevet samme problemer efter den opdatering som kom
igår ?
2 af mine klan kammerater har også fået fps problemer

Jeg har selv lige opdateret dirext x fra 9.0a til b
Min grafikdriver er også blevet opdateret til 53.03

Køre Win Xp
P4 2.3, 1Gh 2700 ddr ram og Gforce 3 Ti 500

Min opløsning i CS er selvf 800x600

Mvh

UT_Bandit

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 16-01-04 17:17

Kenneth wrote:
> [...]
> fra 100 til 60 stykker ? har aldrig haft fps problemer, har intet
> ændret i min config, fps er sat i min config til at køre 100.

Det er spillet der automatisk syncer til skærmens opdateringshastighed.
Slå Vsync fra i D3D spil med f.eks Rivatuner eller et andet tweaktool,
eller brug dxdiag til at ændre refresh raten for DirectX spil.

Start -> kør -> dxdiag, klik OK, gå til sidste faneblad og klik
override.

Du kan også bruge Multires til at lave nogle faste indstillinger.
http://www.entechtaiwan.com/

HDH

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : Brian Lund

Dato : 16-01-04 17:21

> Det er spillet der automatisk syncer til skærmens opdateringshastighed.
> Slå Vsync fra i D3D spil med f.eks Rivatuner eller et andet tweaktool,
> eller brug dxdiag til at ændre refresh raten for DirectX spil.

Eller OpenGL som vel er det han kører i CS!?

Brian

Fra : Kenneth

Dato : 16-01-04 17:37

Vsync har jeg iøvrigt altid slået fra,så problemet er nok ikke lige der :(

Fra : Ivan G

Dato : 16-01-04 19:05

"Kenneth" <bandit@NOSPAMtele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Vsync har jeg iøvrigt altid slået fra,så problemet er nok ikke lige der :(

Jammen ved inst. af ny gfx-driver kunne det jo godt være at dine
instillinger er blevet resettet. Tjek lige igen......lyder som vsync.

Fra : Kenneth

Dato : 16-01-04 19:08

Nej vsync slår jeg altid fra efter har have lagt ny driver på

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-04 19:25

der

Kører du 100hz på din skærm ?
tjek evt hvad fps_max står til i konsollen.

Fra : Kenneth

Dato : 19-01-04 12:07

Ja køre 100 hz på skærm
fps_max står til 100