Fryser i Counter-Strike & B&W!!!!
Fra : Søren Løbner

Dato : 23-04-01 13:56

Hejsa

Jeg har et seriøst irreterende problem!!!!
Når jeg spiller Counter-Strike sker der det at min computer fryser og står
helt stille, mens lyden "looper" det sidste sekunts lyd igen og igen.
Trykker jeg Ctrl+Alt+Del kommer der bare en hvid musemarkør på skærmen, det
skal her lige siges at jeg kører med Win2k!!!
Jeg fandt i går også ud af at den gør det i Black & White, det er VILDT surt
for så har den ikke autosaved!!!!!

Jeg har flg.
AMD 950 TB
Asus A7V133
256MB Ram
En Maxtor og en IBM HD
Win2000
Asus 7100 MX
Detornator 11.01
Live1024

Det skal så lige siges at det har kørt helt fint men denne komfiguration før
men så formaterede jeg og så ville det ikke mere (Jeg har en fornem. om at
det er detornator men har ikke kunnet løse det ved at skifte)

Please HJÆLP!!!!!!!!!

--
Søren Løbner
Mailto: lobner@pc.dk

Fra : Michael Just

Dato : 23-04-01 16:14

Hej Søren

Jeg har desværre samme problem. Har arbejdet i et stykke tid med at løse
det, men indtil vidre uden held. Jeg har dog ladet mig forstå, at der er
nogen generelle problemer med Athlon og Geforce kortene.
Prøv at kigge her: http://www.geforcefaq.com/
Og her: http://www.teamanarchy.com/writeups.php?idx=986866324&page=1
Der kan du finde nogle forslag, som måske løser dit problem. Mit er der
stadig, men jeg heller ikke årøvet ALT endnu. Finder du en løsning hører jeg
meget gerne fra dig. Min konfigeration er i øvrigt næsten magen til din.
Fatter i øvrigt ikke ideen med en autosave, der ikke fungerer, hvis spillet
går ned ? Jeg spiller ikke længere B&W på grund af denne "feature".

m.v.h

Michael

Fra : Hellfire

Dato : 23-04-01 23:15

"Michael Just" <michael@justerne.com> wrote in message
> [...]
> Der kan du finde nogle forslag, som måske løser dit problem. Mit er der
> stadig, men jeg heller ikke årøvet ALT endnu...... "snip"

Har du prøvet, at slå AGP Fast Writes fra i BIOS? Nu kører jeg godt nok selv
med en "classic" Athlon, K7V og Asus V6800, men det lader til, at Fast
Writes går ind og laver l*** i et eller andet.

Fra : SoulWalker

Dato : 24-04-01 12:07

Hej
Jeg ved ikke hvad du har nu i din maskine, men prøv at installere directx
8.1 beta og via 4i1 4.30 drivere i din maskine og skift til detonator
version 12. Det kører jeg selv med i min windows 2000 og det kører
fremragende. Tingene fåes inde på www.tweakup.dk

SoulWalker