Spil over internettet 2
Fra : Lone Aage

Dato : 11-01-04 12:53

Ja Det er Dungeon siege, Evil islands, Age of Mythology, Art of magic
Warcraft og flere. jeg har aldrig kunne hoste et spil. min ven har fået ny
computer så nu kan han heller ikke.
venlig hilsen Lars

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 11-01-04 14:13

Lone Aage wrote:
> Ja Det er Dungeon siege, Evil islands, Age of Mythology, Art of magic
> Warcraft og flere. jeg har aldrig kunne hoste et spil. min ven har
> fået ny computer så nu kan han heller ikke.
> venlig hilsen Lars

Sluk XP's firewall, eller konfigurér den korrekt?
Installér IPX netværksprotokollen, hvis det er gamle spil.

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 11-01-04 14:42

Sune Mika Salminen wrote:

> Installér IPX netværksprotokollen, hvis det er gamle spil.

Og køre IPX over Internettet? ;)

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 11-01-04 15:57

Robert Eriksen wrote: