Vedhæftede filer eller andre grupper
Fra : k-laerer2003@ofir.dk

Dato : 06-02-04 10:04

tro det eller ej men det står der en masse om på http://usenet.dk

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Hej Pepss
Ja det ved jeg faktisk alt om -
men hvis du kigger nærmere på den/de side(r), så vil du se
at jeg ikke får noget svar på mine 2 spørgsmål !!!

Fra : pepss

Dato : 06-02-04 10:45

<k-laerer2003@ofir.dk> skrev

> tro det eller ej men det står der en masse om på http://usenet.dk
>
> Ja det ved jeg faktisk alt om -

også netikette?

> men hvis du kigger nærmere på den/de side(r), så vil du se
> at jeg ikke får noget svar på mine 2 spørgsmål !!!

hvorfor kan du da ikke bruge en newsreader?