Sim kort
Fra : Tom

Dato : 23-04-01 12:17

Hej

Jeg har en gammel BOSCH ??? mobiltelefon jeg købte for en 3-4 år siden. Det
SIM kort som sidder i denne telefon, er det er man bare kan flytte over i en
ny telefon og så får den nye telefon det gamle telefon nr og telefonbog.
Eller er der ingen standard inden for SIM kort?

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Mark Beaumont

Dato : 23-04-01 13:11

"Tom" <tkc_dk@iname.com> skrev
> [...]
> er det er man bare kan flytte over i en ny telefon og så får den
> nye telefon det gamle telefon nr og telefonbog.

Ja, men du skal være opmærksom på at den nye telefon ikke er
låst til et bestemt kort eller selskab. Hvis telefonen er låst
skal den låses op med en kode, som skal udleveres af tele-
selskabet efter max. 6 måneder.

> Eller er der ingen standard inden for SIM kort?

Spørg evt. i gruppen dk.teknik.telefoni.mobil

Vh Mark

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 23-04-01 16:09

Hej, du kan risikere at dit gamle simkort er af 5volt typen og den virker
ikke i alle telefoner idag, men skulle det være tilfældet kontakter du bare
teleselskabet som så bytter kortet til et nyt.

Morten

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-04-01 16:15

"Morten Lynnerup" <morten.lynnerup@mail1.stofanet.dk> wrote in message

>men skulle det være tilfældet kontakter du bare
> teleselskabet som så bytter kortet til et nyt.

Men gør det under aller omstendigheder,,,, Der er flere funktioner på,
fx SMS menuer,, og der kan ofte være flerre telefonnumre på..