Pogram kontrol
Fra : david

Dato : 23-04-01 10:12

Hej alle!!
Hvordan kan jeg gøre følgende.:
Når f.eks winamp blir startet, at mit program standser det, så mit program
kan nå at lave noget inden winamp blir rigtig startet
og venter på at winamp så blir lukket og gør noget igen.
Jeg tror nok jeg har grejet hvordan jeg for det til at vente, men ikke det
første.
Jonathan s
1.33 Tbird Overclok and cpuidmax program.
www.chiptek.org
"Well anyone can be just like me, obviously.
But then, not again, not too many can be like you, fortunately."
Bob Dylan, 'Absolutely Sweet Marie,' 1966

Fra : Thomas P

Dato : 23-04-01 13:49

Jeg forstod ikke helt dit spørgsmål, så jeg vil nøjes med at svare på det
jeg forstår ;), nemlig det at lukke WinAmp. Du skal simpelthen bare sende en
konstant ved navn 40001 til WinAmp. Jeg vil foreslå dig at bruge
sendmessage-proceduren til at greje det med...

--
http://www.FlowCode.f2s.com - where code flows

david <tabby@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:OmSE6.54917$o4.4656665@news010.worldonline.dk...