selvmord ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-01-04 13:46

Nu har Anders Falck igenem længer tid opfordret mig indirekte til at
tage mig af dage -

det som jeg tænkte på hvordan passer det sammen med det kristne
budskab ?

jeg mener jo han har gået djævlens erinde - men måske er det ok ?
--

1.)Mv. Bo M Mogensen
2.)"Puha badder badder." Ejwind K.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 27-01-04 20:15

Hej Bo

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> budskab ?
> jeg mener jo han har gået djævlens erinde - men måske er det ok ?

Det ville passe lige så LIDT ind i kristendomsgruppen at FORDØMME
individuelle medlemmer, men hvis du ønsker at ignorere en bestemt person kan
du vel kaste personen i dit kill-filter?

Nogle mennesker KAN man bare ikke tage seriøst -- så brug filteret, så får
du lettere overblik over NG...

Henrik, Slagelse

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-02-04 22:33

On Tue, 27 Jan 2004 20:14:31 +0100, "Henrik Vestergaard"
<vestergaard_henr@hotmail.com> wrote:

>Det ville passe lige så LIDT ind i kristendomsgruppen at FORDØMME
>individuelle medlemmer, men hvis du ønsker at ignorere en bestemt person kan
>du vel kaste personen i dit kill-filter?

Det er da mig han opfordre til at tage mig af dage ?
jeg mener ud fra en genral kristen tanke gang handler han da ikke i
strid med guds vilje ?

>Nogle mennesker KAN man bare ikke tage seriøst -- så brug filteret, så får
>du lettere overblik over NG...

jamen jeg har masser af overblik ;)
det undre mig bare at et kristent menneske - kan gribe til hvad jeg
selv ser som den rene blasfemi ?

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 02-02-04 23:09

Bo M Mogensen wrote:
> [...]

Navne"kæks"!

ER det virkeligt så svært at holde undertegnede adskilt fra Andreas Falck?

Jeg hedder Anders; AND-ERS, med "Peter" som mellemnavn og "Johnsen" som
efternavn (endskønt jeg af tilsyneladende moderlige snobbekomplekser og
andre uransagelige årsager ikke tilbørligt og retsmæssigt hedder "Harbjerg
Kristensen" efter min nu afdøde, aldeles kødelige fader Ivan, hvis genetik,
psykologi og ikke mindst temparement jeg bærer med stolthed....Det er
forbandet svært virkeligt at savne ham, når man ser sig selv i spejlet og
tænker på sig selv....)

Sort it out...

Og så lær dog at kende forskel på skribenterne, please?

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-02-04 13:58

On Mon, 2 Feb 2004 23:09:26 +0100, "Anders Peter Johnsen"
<anderspj@REMOVETHISwebspeed.dk> wrote:

>Jeg hedder Anders; AND-ERS, med "Peter" som mellemnavn og "Johnsen" som
>efternavn

hvis der ikke er andre der er det så er jeg for en meget glad for at
få det på plads - tak for det !

> (endskønt jeg af tilsyneladende moderlige snobbekomplekser og
>andre uransagelige årsager ikke tilbørligt og retsmæssigt hedder "Harbjerg
>Kristensen"

Ja der kan man bare se !

>efter min nu afdøde, aldeles kødelige fader Ivan, hvis genetik,
>psykologi og ikke mindst temparement jeg bærer med stolthed....Det er
>forbandet svært virkeligt at savne ham, når man ser sig selv i spejlet

Tjjaaa det er hårdt at være til nogen gange !

hmmm jow men jeg fejler hvad din udredning har at gøre med debaten om
selvmord / opfordring til det !
i dk.livssyn.kristendom ?

x-fut : dk.admin.netikette