CD wow - hvad sker der?
Fra : Ukendt

Dato : 06-02-04 18:56

Hvad sker der lige for cd wow??

Jeg bestilte 4 film sidste uge!

Idag fik jeg 1 despatch mail og 3 mails hvor de skrev filmene var temp. out
of stock....

Det har jeg sgu aldrig oplevet før!

Går det ned af bakke for dem?

Rune

Fra : David Rasmussen

Dato : 06-02-04 19:03

Rune Vestergaard wrote:
> [...]
>
> Jeg bestilte 4 film sidste uge!
>
> Idag fik jeg 1 despatch mail og 3 mails hvor de skrev filmene var temp. out

Jeg har også en ordre som er forsinket, og en ven har 4 :(

Har aldrig oplevet den slags fra gode cd-wow. Jeg vil tror at det har
noget at gøre med deres omlægninger i forbindelse med den nylige ændring
af prisstrukturen.

/David

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 06-02-04 19:14

On Fri, 6 Feb 2004 18:55:30 +0100, Rune Vestergaard wrote:

> [...]
> Jeg bestilte 4 film sidste uge!
>
> Idag fik jeg 1 despatch mail og 3 mails hvor de skrev filmene var temp. out

Jeg har også haft lidt "bøwl" med dem på det sidste.
Jeg bestilte LOTR TTT EE R1, ventede og fik at vide at den var udsolgt.
Bestilte så istedet R2'eren men fik tilsendt LOTR FOTR EE. Sendte den
tilbage og fik så at vide at nu var R2 også udsolgt. Grrrr... Nu er R3'eren
så bestilt og på vej (håber jeg).

Jeg havde også problemer med at bestille "Das Boot" (superbit). Filmen kan
findes og bestilles men de har den ikke. Jeg har "købt" den tre gange nu
Den film vil åbenbart bare ikke forsvind ud af deres system.

Desuden har jeg også fundet ud af at hvis man på US-siden logger ind som
bruger, bliver betalingerne ikke automatisk registreret af CD-WOW. Skriver
man til dem undskylder de og ordren kommer så hurtigt igennem.

Jo, det lader til at de har rigeligt at se til, men jeg er stadig
nogenlunde tilfreds med dem, da der altid er hurtig og god respons på de
mails man sender.

--
Mvh. Lars

Fra : Jess Møller

Dato : 06-02-04 20:05

Har også lige et par film på ventelisten, og der har de været et stykke tid
nu.
Og fået samme meddelese at nogle af mine bestillinger var "out of stock"

Sur røv, men håber at det går den rigtige vej igen!

Jess Møller

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 07-02-04 00:26

"Rune Vestergaard" <runwest[at]post6.tele.dk> skrev:

> Hvad sker der lige for cd wow??
>
> Jeg bestilte 4 film sidste uge!
>
> Idag fik jeg 1 despatch mail og 3 mails hvor de skrev filmene var
> [...]

En smule tror jeg. Jeg bestilte i starten af januar et bokssæt med
soundtracks til de tre Ringenes Herre film. Afsendelsen er blevet
udskudt flere gange senest til den 10. februar.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : ML-78

Dato : 07-02-04 00:34

Rune Vestergaard skrev:

> Går det ned af bakke for dem?

Jeg har ingen problemer haft. For et stykke tid siden ville jeg bestille
de sidste to film i Inagakis samurai-trilogi, men de havde dem ikke på
siden, så jeg skrev til dem og spurgte om de kunne skaffe dem. De
svarede at det vidste de ikke, men jeg kunne prøve at kigge engang
imellem om de skulle være kommet. Godt en uge senere var de igen på
siden, og de blev bestilt og sendt uden forsinkelser.

ML-78

Fra : lhs

Dato : 07-02-04 10:40

Hej

Bestilte 5 dvder i søndags, fik mail mandags og modtog alle dvder
individuelt i torsdags. Betsilt over deres svenske website.

Lars HS

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 07-02-04 10:54

<runwest[at]post6.tele.dk> wrote:

>Går det ned af bakke for dem?

Jeg har inden for de sidste to uger (kan ikke huske datoen præcist)
bestilt derfra, og fik det lige så hurtigt som jeg plejer, derfra.

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 07-02-04 13:13

Rune Vestergaard wrote:
> Hvad sker der lige for cd wow??
>
> Jeg bestilte 4 film sidste uge!
>
> Idag fik jeg 1 despatch mail og 3 mails hvor de skrev filmene var
> [...]

Jeg bestilte en cd, der blev forsinket 2 gange, men den kom igår...

Jacob