Upside Down gaffel til hornet
Fra : mads Andersen

Dato : 06-02-04 22:56

Hey der...

Nogen der kender noget til det, og evt har nogle links?

Håber at der er nogen der kan hjælpe...

Mads.

Fra : Hansen

Dato : 07-02-04 00:07

du kan jo lave som den herre på
http://hornet.linkman.dk/Hornet%20side%2009.htm

Fra : Mads Andersen

Dato : 07-02-04 00:27

> du kan jo lave som den herre på
> http://hornet.linkman.dk/Hornet%20side%2009.htm
------------------------------
Det ser jo helt okay ud det der, men har du ikke et link så jeg kan se
alle billederne?

Også gerne links til nogle forhandlere...

Er det din cykel?

Mads.

Fra : Hansen

Dato : 07-02-04 00:37

jep

Fra : Mads Andersen

Dato : 07-02-04 00:41

----------------------
"Jeb" det er jo ikke helt et godt nok svar for mig...
Hvad med lidt links også!?

Mads.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 07-02-04 08:10

> Hvad med lidt links også!?

Hej Mads.

Det er det samme link. Prøv at køre musen rundt på siden.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 07-02-04 09:27

"Hansen" <no@spam.dk> wrote in message
> jep

Kan du ikke lokkes til at give lidt info om det du har lavet på din flotte
Hornet.

Hvad har det kostet at bygge den USD gaffel på ??

--
MVH Kenneth Egholm
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=13

Fra : Ole Hansen

Dato : 07-02-04 01:03

"Hansen" <no@spam.dk> writes:

> du kan jo lave som den herre på
> http://hornet.linkman.dk/Hornet%20side%2009.htm

Hmm.. Den er egentlig ikke grim! :)

--
Ole Hansen

Fra : S.G

Dato : 07-02-04 03:14

> Hmm.. Den er egentlig ikke grim! :)
> Ole Hansen
Den er nice, men skulle være en 900´er istedet :)
den kurve skulle lige have 30-40 HK mere :)

Fra : Mads Andersen

Dato : 07-02-04 11:36

> Den er nice, men skulle være en 900´er istedet :)
> den kurve skulle lige have 30-40 HK mere :)

det har hornet 900 ikke... den har da kun 110 hkca
men du kan da bare hive en turbo på...