Cykelcomputer med "store" tal
Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 06-02-04 21:23

Jeg er ved at ændre lidt Ducati`ens instrumenter og søger i den forbindelse
en Cykelcomputer med større tal end dem man normalt ser, men efter et par
timeres søgning uden det store held, vil jeg lige høre om der er nogen i
NG`en der kender til ovenstående ?, gerne link hvis muligt.

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)

Fra : Brian Lænø

Dato : 07-02-04 04:31

"D@n Dethlefsen" skrev
> [...]
> timeres søgning uden det store held, vil jeg lige høre om der er nogen i
> NG`en der kender til ovenstående ?, gerne link hvis muligt.

Her er lidt links som jeg har samlet i gennem tiden.

http://www.erich-jahn.de/web_shop_ej/shopuebersicht.php3?artgruppe=35a

http://www.branfordbike.com/computer/comp5.html

http://www.excell-promotorbikefashion.de/DET.htm

http://www.leveringhaus.com/digibeast/page/db_ges_eng.html

http://www.kc-engineering.de/

http://www.wmd-instrumente.de/index.html

http://www.blackrobotics.com/index.htm

http://www.quads-online.de/shop/elektro-01.htm
På denne side har de et kit, så man kan få lys i instrumentet fra
ledningsnettet.

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : Birger Poulsen

Dato : 08-02-04 13:26

"D@n Dethlefsen" <sotaOSTEN@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> --
> Dan - DMCN#561
> (Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)

Jeg har kørt med Topeak Panoram
http://www.branfordbike.com/computer/comp5.html
de sidste par år og har været glad for den.
Den er rimelig i pris, og kan bestilles i Tyskland pr postordre.

Hilsen Birger
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=141

Fra : Brian Lænø

Dato : 08-02-04 14:44

"Birger Poulsen skrev
> Jeg har kørt med Topeak Panoram
> http://www.branfordbike.com/computer/comp5.html
> de sidste par år og har været glad for den.
> Den er rimelig i pris, og kan bestilles i Tyskland pr postordre.

Har du monteret lys i den?, lige som på denne side.

Fra : anders majland

Dato : 08-02-04 16:36

> Har du monteret lys i den?, lige som på denne side.
> http://www.quads-online.de/shop/elektro-01.htm

Nogen der kender til andre med lys ?

Jeg kender ellers kun det "clips-på" lys som Polo har til sigma - ikke
så elegant som indbygget

/A

Fra : Birger Poulsen

Dato : 08-02-04 22:22

">
> "Birger Poulsen skrev
> >

> Har du monteret lys i den?, lige som på denne side.
> [...]
Nej, det er dagslysmodellen

Fra : Ivan nielsen

Dato : 10-02-04 08:30

Hej NG.
Fint instrument, gad nok vide om der findes en tilsvarende som også kan
erstatte omdrejningstælleren.?
Eller evt. bare hastighed og omdr.tæller.
Jeg har (desværre) kun 6 volt, på min gamle dt´er.

Med venlig hilsen Ivan