Biker Boyz
Fra : m0rt3n

Dato : 06-02-04 19:32

nogen som har set filmen? Den har fået meget dårlige anmeldelser, men måske
bliver der fyret nogle maskiner af som opvejer handlingen?
http://www.imdb.com/title/tt0326769/
-m0rt3n zrx1100

Fra : aragorn24

Dato : 06-02-04 20:23

Jeg synes det er en fed film, der skal ikke regnes med det helt store
handling, men tilgengæld er der massere af dejlig mcer! der er fede stunts,
og rigtig hurtige cyker!

Jeg fik filmen for 6mdr siden, jeg har sikkert set den 10gange....

--
Mød mig på: www.pcsalg.webbyen.dk

Fra : Neser

Dato : 06-02-04 20:28

> Jeg synes det er en fed film, der skal ikke regnes med det helt store
> handling, men tilgengæld er der massere af dejlig mcer! der er fede
stunts,
> og rigtig hurtige cyker!

Det er også eneste grund til at jeg vil se den igen og anbefale den til
andre, handlingen er ikke det der er ofret mest tid på.

> Jeg fik filmen for 6mdr siden, jeg har sikkert set den 10gange....

Har så kun set den 1 gang, og det er vist over 12 mdr. siden, men det kunne
være at man skulle prøve at få fat i den igen, kunne sku' være sjov at se
igen.

- Neser

Fra : RacerNiels

Dato : 07-02-04 04:22

"aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk> wrote in message
> Jeg synes det er en fed film, der skal ikke regnes med det helt store
> handling, men tilgengæld er der massere af dejlig mcer! der er fede
stunts,
> og rigtig hurtige cyker!

Hurtige cykler?? Det hele ender jo med dragracve ned ad en grusvej. De
accelererer i flere minutter, men når ikke meget over 150 (km/t) og standser
på 20m med piftende dæk....*suk*

> Jeg fik filmen for 6mdr siden, jeg har sikkert set den 10gange....

Som MC-spasser skal den da ses - men så heller ikke mere!

Se iøvrigt her:
http://www.imdb.com/title/tt0326769/
http://www.imdb.com/title/tt0326769/#comment

Den er jo kun overgået af den kommende Torque der ligger #28 på Top100 over
de _dårligste_ film ever!!!

Godnat,
Niels

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 07-02-04 19:37

Enig!

Den er en anelese sløv i optrækket, og der er sågar klip hvor man ser et
speedometer, hvor der accelereres fra 50-120, og så igen i samme race fra
80-160 eller der omkring... - det er sgu' lidt plat.

Mvh
Kristoffer

Fra : Martin Sørensen

Dato : 07-02-04 20:14

> Den er en anelese sløv i optrækket, og der er sågar klip hvor man ser
> et speedometer, hvor der accelereres fra 50-120, og så igen i samme
> race fra 80-160 eller der omkring... - det er sgu' lidt plat.

Sådan er det (desværre) i sådan nogle film.

Fast and The Furious filmene er f.eks. heller ikke meget bedre. De skifter
gear mindst 10 gange under et drag-race, og det er vist de færreste biler
der har så mange. Hver gang de klipper, falder hastigheden også, så de flere
gange kan vise, hvordan den accelererer. Hvis de ser at modstanderen er ved
at overhale, træder de speederen i bund for at komme foran igen. Sig mig,
hvorfor presser de ikke motoren 100% hele tiden under løbet? Det plejer man
da at gøre i virkeligheden.
Mystisk nok, så kan et 1/4-mile løb også tage flere minutter i de film..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Ninja Rider

Dato : 06-02-04 20:54

Hejsa

m0rt3n wrote:
> nogen som har set filmen? Den har fået meget dårlige anmeldelser, men måske
> bliver der fyret nogle maskiner af som opvejer handlingen?

Fyret af... Tja.... De skyder da en ZX-12R mod en GSX1300R Haløjabusa af
ud af en grusvej, hvor de skifter gear op og ned 13-14 gange, for at
ende med at køre omkring 300, hvorefter de bremser ned og holder helt
stille på ca 50m eller mindre!

Hvis man forventer noget af den, er den skod, men ellers er den nok fed
nok! Man skal nok ikke vide noget om 2hjulere for at få mest ud af den.
Nok se, men ikke køre! (maskinerne er da pæne nok, men hvormange der
køre om kap, skifter gear op og ned til den store guld medalie? Jeg køre
efter Redline - Shift, Redline - Shift,Redline - Shift,Redline -
Shift,Redline - Shift, Redline - Æv ikke flere gear! Dioden der indikere
gear skift blinker over 260! )

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : TheHobbit

Dato : 06-02-04 23:43

[snip]
> Nok se, men ikke køre! (maskinerne er da pæne nok, men hvormange der
> køre om kap, skifter gear op og ned til den store guld medalie?

HA! Ja, det er rigtigt - det er noget af det mest latterlige i den film. De
kan ligge og køre side om side på en helt lige vej mens de skifter gear op
og ned hele tiden - indhenter.... falder bagud--- indhenter igen... og så
lige når man tror: NU taber "ham-den-goe'-der" så skifter han gear for 16.
gang og der er liiige det der skal til så for at han kommer over stregen 30
cm før "ham-den-onde-der". Action packed - peee weeee!!!

Lorte film. 2 thumbs down.

Se hellere Ghost Rider 1+2 filmene, de har heller ingen handling men man ser
trods alt mere til MC'en.

/Stephan

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 07-02-04 00:52

"TheHobbit" <SeAdressenPåStephanNet.dk@gator.com> writes:

> Lorte film.

Så kort og præcist kan det faktisk siges.

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 07-02-04 00:51

Ninja Rider <Gundersen@tdcadsl.danmark.dk> writes:

> [...]
> af ud af en grusvej, hvor de skifter gear op og ned 13-14 gange, for
> at ende med at køre omkring 300, hvorefter de bremser ned og holder

Det er den dårligste film siden Anaconda og Battlefield Earth. Faktisk
ringere. Ovenstående er blot en af mange, mange tåbeligheder.

Filmen er tydeligvis lavet af bilfolk og jeg kan ikke udtrykke hvor
dårlig jeg synes den er.

Tøserne er meget lækre, men det er cirka også det eneste plus ved filmen.
Brug pengene på at købe en røvfuld stuntvideoer på tilbud hos Duke istedet
og glæd dig over ikke at have besudlet dine øjne med den gang makværk.

Fra : TheHobbit

Dato : 06-02-04 23:28

> [...]
måske
> bliver der fyret nogle maskiner af som opvejer handlingen?

Tja, der er da nogle fede maskiner med - men det er alle anonyme sports
cykler.

Der er ingen præsentation af dem som "individer" (i.e. "that is the
legendary Black Sword - uuuuhhh") - de er kun rekvisitter som man kun lige
ser i forbi farten. Jeg var dybt skuffet og brugte FF-knappen mere end i
tysk tyrolerporno.

/Stephan - DT, GS og CBR
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 07-02-04 11:15

m0rt3n wrote:

> nogen som har set filmen? Den har fået meget dårlige anmeldelser, men måske
> bliver der fyret nogle maskiner af som opvejer handlingen?
> http://www.imdb.com/title/tt0326769/
> -m0rt3n zrx1100

Kender ikke denne film, men der kommer snart en anden MC-film:
http://www2.warnerbros.com/torque

-Jacob

Fra : ML

Dato : 07-02-04 13:29

> Kender ikke denne film, men der kommer snart en anden MC-film:
> http://www2.warnerbros.com/torque
>
> -Jacob

Den ser da OK ud, men i Biker Boyz blev der da i det mindste brugt
stuntkørere, hvor det her mere ser ud til at der bruges special effects.

--
Jesper

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 07-02-04 19:40

Hep

Jeg har fået gaflet den, men jeg har ikke lige nået at se den endnu. Men
anyway, så er der jo en Y2k med turbine og hele dynen med, så om ikke andet,
så er den forhåbentlig sjov at se.

Mvh
Kristoffer

Fra : TheHobbit

Dato : 07-02-04 13:31

> Kender ikke denne film, men der kommer snart en anden MC-film:
> http://www2.warnerbros.com/torque

Tja, man er jo før blevet narret af en fed trailer, men her er den fede
trailer til Torque:
"http://a772.g.akamai.net/5/772/51/9b2691487ee4fd/1a1a1aaa2198c627970773d806
69d84574a8d80d3cb12453c02589f25382f668c9329e0375e8178ef01f930274e55abf/torqu
e_m480.mov"
(torque_m480.mov - 13.2 MB)

Gad vide om filmen kommer til at hedde "Moment" på dansk?!?

/Stephan

Fra : TheHobbit

Dato : 07-02-04 14:06

Jeg poster lige linket igen - det blev klippet over på 3 linjer.

<a
href="http://a772.g.akamai.net/5/772/51/9b2691487ee4fd/1a1a1aaa2198c62797077
3d80669d84574a8d80d3cb12453c02589f25382f668c9329e0375e8178ef01f930274e55abf/
torque_m480.mov">torque_m480.mov</a>

/Stephan

Fra : TheHobbit

Dato : 07-02-04 14:09

> Jeg poster lige linket igen - det blev klippet over på 3 linjer.

OK jeg giver fortabt. Så vil jeg nøjes med at sige: husk HELE linket - det
er ikke nok bare at klikke på den blå understregede del - så får man ikke de
to nederes linjer med.

/Stephan

Fra : Jacob Larsen

Dato : 07-02-04 14:17

> OK jeg giver fortabt. Så vil jeg nøjes med at sige: husk HELE linket
> - det er ikke nok bare at klikke på den blå understregede del - så
> får man ikke de to nederes linjer med.

Hos mig virkede det fint både første gang og anden gang.

Filmen ser ellers ret spændende ud.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : TheHobbit

Dato : 07-02-04 14:49

[snip]
> Hos mig virkede det fint både første gang og anden gang.
Hmm, underligt - her opdeler den det konsekvent i 3 linjer....

> Filmen ser ellers ret spændende ud.
Ja, men jeg synes nu ikke der ser ud til at være mange GS500'ere med i den -
det trækker selvfølgeligt lidt ned.

Fra : Jacob Larsen

Dato : 07-02-04 15:33

> Ja, men jeg synes nu ikke der ser ud til at være mange GS500'ere med
> i den - det trækker selvfølgeligt lidt ned.

*GRILL*
--
mvh. Jacob Larsen - på en GS500 der har sin egen film

Fra : Ninja Rider

Dato : 07-02-04 16:35

Hejsa

Jacob Hornemann wrote:
> Kender ikke denne film, men der kommer snart en anden MC-film:
> http://www2.warnerbros.com/torque

Hmm.... MC med Jet motor? Tja... Der er vel også den nye Dogde med så.
Umildbart tror jeg det er noget i stil med Biker Boyz. Så må vi se om
den kommer til at hede "Moment", eller "Den hurtigste Ove 2"

Mvh Emil