Re: Jeg prøver lige igen....
Fra : Drazen Horvat

Dato : 23-04-01 09:51

Undskyld hvis denne elendige newsgate poster dette som en ny tråd.
Men indtil jeg finder en anden løsning er det eneste måde jeg kan svare på.

Jeg har haft et usædvanligt godt øje til den model du nævner FZR600R.
Du skal blot være opmærksom på at der er ret stor forskel på en FZR600 og
en FZR600R . Det sidste R i modellen årg. 94-95-96 er den model der på en
prik ligner superbiken YZF750R med katteøjnene. En af mine forhenværende
kolleger havde kørt modellen i 2-3 år og var meget tilfreds. Så jeg havde
den
højt på ønskelisten og eneste grund til at jeg ikke købte en er, at der ikke
er
alt for mange til salg.
Men efter en køretur på en kan jeg da fortælle at den har glimrende
køre-egenskaber.
Og hvis motoren ikke er blevet fejljusteret i karbureringen så trækker den
godt
op og har alt rigeligt kræfter for de fleste.

Men ihvertfald var det dens køreegenskaber der imponerede mig mest. Altså
94-95
årg.

Var en klasse bedre end en Kawa GPX600R jeg havde. Jeg har en kopi af
en udførlig test i Touring Nyt.

Held og lykke.

Drazen.

Gixr750W

--
Posted from parcorp167.symbion.dk [192.38.9.167] (may be forged)

Fra : Armand

Dato : 27-04-01 16:59

Drazen Horvat <drazen.horvat@zucotto.com> skrev i en
> [...]
svare
> på.
> Jeg har haft et usædvanligt godt øje til den model du nævner FZR600R.

Din mistro taget i betragtning, burde du måske have citeret hvilken
streng det var at du svarede på :-/

--
Armand.

Fra : Jon Larsen

Dato : 29-04-01 19:39

..

[...]
xxxxxxxxxxxxxxxxx

Ikke desto mindre har MP hele 3 FZR 600 R til salg.. + 2 FZR 1000.