ventilationsanlæg
Fra : Ernst V. Jacobsen

Dato : 06-02-04 21:52

Jeg skal flytte lidt varm luft og vil derfor installere et lille
ventilationsanlæg.

Jeg har undersøgt markedet lidt og fundet www.billigvvs.dk og
www.vvs-eksperten.dk begge har rimelige priser.

Men det er 2 forskellige anlæg de sælger - billigvvs sælger Lindab -
vvs-eksperten sælger et eller andet fra holland.

Og begge firmaer hævder, at deres anlæg er _meget_ bedre end det andet...

Hvad skal jeg tro ?

Fra : Jørgen

Dato : 07-02-04 10:13

Selvfølgelig har begge firmaer det bedste

Jørgen
NB. Brug din sunde fornuft og husk hvis du betaler for en Skoda Får du ikke
Mecedes.

Fra : Ernst V. Jacobsen

Dato : 07-02-04 16:54

"Jørgen" <js3@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jørgen
> NB. Brug din sunde fornuft og husk hvis du betaler for en Skoda Får du

Tja, min sunde fornuft sagde mig, at jeg hellere måtte spørge efter andres
erfaringer.
Det er jo svært at ´se det ordentligt´ med fingerne, når der er tale om 2
web-shopper.

Fra : Steen Madsen

Dato : 12-02-04 23:49

Hej

Jeg har lige investeret i en varmepumpe, der suger luft fra forskellige rum
,bruger det til at varme vandet op med, og derefter smeder luften udendørs.
Det har givet et bedre indeklima og fjernet stort set alt fugt fra vores
vinduer, er ikke klar over om det er det du søger?

Steen