Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
? Digital billeder over 20 X 30
Fra : Søren Jørgensen

Dato : 31-01-04 15:22

Jeg har et HP 850 digital kamera. Det tager fantastiske billeder, helt op
til 20 X 30, og nu vil jeg gerne udfordre kameraet.
Er der nogen der ved hvor man kan få fremkaldt større fotos henne? Gerne
link samt eventuel pris.

Mvh...Søren

Fra : Bo Bjerre

Dato : 31-01-04 15:44

"Søren Jørgensen" <soeren@smukkeagner.dk> wrote in message
> [...]
> til 20 X 30, og nu vil jeg gerne udfordre kameraet.
> Er der nogen der ved hvor man kan få fremkaldt større fotos henne? Gerne

Du kan prøve hos www.digiposter.de De kan printe i 100cm x 300cm til ca
150Eur
Jeg har brugt dem et par gange til store billeder, som var scannet fra
rigtige film.

Bo //

Fra : Martin Gleit

Dato : 31-01-04 16:46

> Du kan prøve hos www.digiposter.de De kan printe i 100cm x 300cm til ca
> 150Eur
> Jeg har brugt dem et par gange til store billeder, som var scannet fra
> rigtige film.

de ser spændende ud...printer eksempelvis panorama..Er de gode at handle
med? hvordan er kvaliteten?

Fra : Bo Bjerre

Dato : 31-01-04 18:37

"Martin Gleit" <martingl@stofanet*REMOVETHIS*.dk> wrote in message

> de ser spændende ud...printer eksempelvis panorama..Er de gode at handle
> med? hvordan er kvaliteten?

Jeg har fået mine ting til aftalt tid og pris, så jeg har ikke haft
problemer.
Det er lavet på en stor (HP?) ink-jet rulleprinter på 220g/m2 papir, og ser
brandgodt ud.

Bo //

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 31-01-04 19:10

Bo Bjerre wrote:

> Jeg har fået mine ting til aftalt tid og pris, så jeg har ikke haft
> problemer.
> Det er lavet på en stor (HP?) ink-jet rulleprinter på 220g/m2 papir, og ser
> brandgodt ud.

Der findes flere danske firmaer som printer i stort format, jeg
har gode erfaringer med http://www.acrobat.dk

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jesper

Dato : 31-01-04 15:43

"Søren Jørgensen" <soeren@smukkeagner.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til 20 X 30, og nu vil jeg gerne udfordre kameraet.
> Er der nogen der ved hvor man kan få fremkaldt større fotos henne? Gerne

f.eks. www.fotolabo.net

10 x 13 (Digitalkamera) 2,95 kr
10 x 15 2,95 kr
10 x 18 H-størrelse (APS) 4,95 kr
10 x 25 P-størrelse (APS) 6,95 kr
13 x 17 (Digitalkamera) 6,95 kr
13 x 19 6,95 kr
20 x 27 (Digitalkamera) 29,95 kr
20 x 30 29,95 kr
34 x 50 99,00 kr
50 x 75 199,00 kr

Jeg har tidligere fået lavet noget hos dem og var ovenud tilfreds med
kvaliteten.
En bekendt har fået lavet fotos i stor størrelse med godt resultat. Han fik
en ny kopi uden brok da den første blev lidt krøllet under Podt Danmarks
kærlige hånd.

/jesper

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 31-01-04 21:15

Søren Jørgensen wrote:

> Jeg har et HP 850 digital kamera. Det tager fantastiske billeder,
> helt op til 20 X 30, og nu vil jeg gerne udfordre kameraet.

Hvad med at starte med at dele billede op i mindre bidder og prøve at
printe en af disse på 20x30cm? Det giver selvfølgelig ikke et præcist
indtryk af det samlede billede, men det gør det lidt lettere (og
billigere) at eksperimentere med interpolering o.l.

Fra : Martin Kaltoft

Dato : 31-01-04 21:57

> [...]
> til 20 X 30, og nu vil jeg gerne udfordre kameraet.
> Er der nogen der ved hvor man kan få fremkaldt større fotos henne? Gerne

Du kan få A3 prints (30x40 / 30x45) hos www.pixum.com, for ca. 6 EUR. Jeg
fik fornyligt lavet et taget med mit D30 på ISO 800, og kvaliteten var
ganske udemærket...

--
Martin Kaltoft

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 01-02-04 00:54

On 2004-01-31, Martin Kaltoft <martin@[> wrote:

> Du kan få A3 prints (30x40 / 30x45) hos www.pixum.com, for ca. 6 EUR. Jeg
> fik fornyligt lavet et taget med mit D30 på ISO 800, og kvaliteten var
> ganske udemærket...

Og de næste 14 dage har de tilbud på 20x30 til 1.49 Euro. Det er
ret billigt.