Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilken taske til 300D + 70-200 L?
Fra : Martin Gleit

Dato : 29-01-04 10:58

objektivet skal være monteret på kameraet...nogle ideer?

Fra : John Poulsen

Dato : 29-01-04 12:56

Hej Martin.

Prøv www.lowepro.com

Ved ikke hvad du har i tankerne, men de har det hele og du skal så
"bare" vælge ;)

Mvh.

John

Fra : Martin Gleit

Dato : 29-01-04 14:43

tak for forslaget...har dog været inde på deres side, og som du siger
problemet er netop at vælge....

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 29-01-04 15:31

Hej

Jeg synes selv deres Stealth Reporter serie er ret fed. Jeg skal bestille en
300 AW, nu da jeg har solgt min Nova 5...

Måske var reporter serien også noget for dig...
--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Martin Gleit

Dato : 29-01-04 17:52

"René Ernst Nielsen" <virkerikke@nospam.nej> wrote in message

> [...]
en
> 300 AW, nu da jeg har solgt min Nova 5...
>
> Måske var reporter serien også noget for dig...
Det var da en mulighed...ser dog ikke ud som om den kan holde 300D med
objektivetet monteret på eller hvad?

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 30-01-04 11:10

> en

> Det var da en mulighed...ser dog ikke ud som om den kan holde 300D med
> objektivetet monteret på eller hvad?

Hej Martin

Jeg tror ikke den kan være i 300 modellen, men jeg vil tro den nemt kan være
i 400 modellen, som man kan få rimeligt billigt i sverige:

http://www.scandinavianphoto.se/goto.asp?artnr=45531

De skal dog have 195 svenske kroner i forsendelse. Så den kommer op omkring
800 dkr før den er hjemme...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Hans Kruse

Dato : 29-01-04 19:49

Jeg har en 70-200mm f/4 L og monteret på min 10D kan den lige akkurat være i
en Lowepro TLZ2 taske.
Der er en lomme foran til diverse småting som flash kort, evt. blitz, etc.
Kan faktisk indeholde en G2 også!
Der er ikke plads til en ekstra linse i tasken.
--Hans

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 29-01-04 22:01

On 2004-01-29, Martin Gleit <martingl@stofanet*REMOVETHIS*.dk> wrote:
> objektivet skal være monteret på kameraet...nogle ideer?

Som du så med mit, så kan min lige være der med mit 28-135mm IS.
Men jeg overvejer også en anden med plads til et ekstra objektiv
eller 2.

Skal du have plads til 70-200mm ?

Fra : Thomas Rybak

Dato : 30-01-04 15:49

Jeg har en Lowepro Microtrekker 200 som jeg er meget glad for.

Der er et par billeder af den her:
http://www.thomasrybak.com/index.php?list=equipment

Jeg har nu købt et sæt Kenko mellemringe, et gråfilter og en Off-shoe flash
cord, så nu er der heller ikke mere plads.

Mvh Thomas

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-01-04 21:07

"Thomas Rybak" <private_REMOVE@rybakit.dk> skrev i en meddelelse

> Der er et par billeder af den her:
> http://www.thomasrybak.com/index.php?list=equipment

Hvad bruger du til at vise EXIF info?

--
-Jens B.

(Øv, mangler stadig at få mit 10D, så ingen nye billeder)

Fra : Thomas Rybak

Dato : 31-01-04 10:42

http://www.offsky.com/software/exif/index.php

Jeg har bare taget de dele af det som jeg skulle bruge.

Mvh Thomas

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-02-04 16:44

"Thomas Rybak" <private_REMOVE@rybakit.dk> skrev i en meddelelse