Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ixus 400
Fra : Rasmus Bang

Dato : 25-01-04 21:23

Hej i gruppen!

Jeg har lige erhvervet mig [subject] og er meget glad for det.

Jeg har imidlertid fundet ud af at når man slukker for kameraet så er det
som om at når linsen er ved at være kørt helt ind så kører den en lille
bitte smule ud igen for så at køre helt ind...Er det normalt på dette
kamera? Det er ikke noget der bekymrer mig, men I kender det vel..Når man
først har lagt mærke til det ja så ser man ikke andet..

Ville blive meget glad for hvis ejere af IXUS 400 kunne be/afkræfte om dette
også forekommer på jeres kamera.

På forhånd tak, og med venlig hilsen

Rasmus Bang

Fra : Henrik

Dato : 25-01-04 21:47

Checkede lige mit Ixus 400 - det gør også sådan, så det er nok meget
normalt.

Henrik

Fra : Rasmus Bang

Dato : 25-01-04 21:52

Hej Henrik, takker for det hurtige svar

Med venlig hilsen

Rasmus

Fra : Simon Nielsen

Dato : 25-01-04 23:22

Jeg prøvede lige at kigge på sådan for noget tid siden og det gjorde det
også, jeg lagde egentlig ikke specielt mærke til det fordi mit Powershot A40
gør det også. Det gør Canons kameraer sikkert nok.

Så det er sikkert meget normalt.

Mvh
Simon

Fra : Rune Jensen

Dato : 26-01-04 01:19

Simon Nielsen wrote:
> [...]
> også, jeg lagde egentlig ikke specielt mærke til det fordi mit Powershot A40
> gør det også. Det gør Canons kameraer sikkert nok.

Jep samme her, tror nok det er fordi den skal gøre plads så den kan låse
linsen

Rune