Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Memory stick (sony)
Fra : Heureka

Dato : 24-01-04 11:17

Hej,

Kan jeg bruge en PRO memory stick til mit Sony DPC-10 (5mega pixel) kamera.

Har en kammersjuk som måske har købt PRO stick'en med hjem fra Japan. Så jeg
er lidt spændt!

Cheers
Thomas

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 24-01-04 12:03

Således skriver www.sony.com

The DSC-P10 also features a lightning-fast USB 2.0 interface for high-speed
transfer. Memory Stick PROT compatible with included 32MB Memory Stick
Media.

Er du ellers tilfreds med kameraet?
Jeg synes at det er meget dårligt når der skal fotograferes indendørs med
blitz?
Jeg har et DSC-P12 - samme model - blot en anden farve.

Fra : Casper H - OldTraffo~

Dato : 25-01-04 14:50

"JSH (9800)" <jstenbakFJERNDETTE@e-box.dk> skrev i en meddelelse
<klip>

> Er du ellers tilfreds med kameraet?
> Jeg synes at det er meget dårligt når der skal fotograferes indendørs med
> blitz?
> Jeg har et DSC-P12 - samme model - blot en anden farve.

Jeg købte et P10 til min far, og både han og jeg har været glade for det...
Jeg syntes det har været suveræn kvalitet...

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 24-01-04 12:06

Har du en god opsætning af kameraet til billeder taget indendørs?

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 24-01-04 12:09

Memory Stick PRO T Media Compatibility: Tested to support up to 1GB* media
capacity; does not support high speed transfer function; does not support
Access Control security function