Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Remote til Olymp Z 3020
Fra : Henrik Jensen

Dato : 21-01-04 20:34

Hej
Jeg kan ikke få en remote kontrol til at virke med mit Olympus Z 3020.
Ifgl. http://www.dpreview.com/ burde remote kunne virke med mit kamera.
Den remote jeg forsøger at bruge er RM - 1, indkøbt til et C 2000 Z,
hvortil det virker.
Altså: Burde kameraet kunne?
Hvis ja, hvordan skal jeg gøre?

Tak for svar

Vh Henrik

Fra : emj

Dato : 21-01-04 21:18

On Wed, 21 Jan 2004 20:34:16 +0100, spam@nej.dk (Henrik Jensen) wrote:

>Den remote jeg forsøger at bruge er RM - 1, indkøbt til et C 2000 Z,
>hvortil det virker.
>Altså: Burde kameraet kunne?
>Hvis ja, hvordan skal jeg gøre?

Prøv at konsultere din manual
Hilsen emj

Fra : Henrik Jensen

Dato : 21-01-04 21:57

emj <emj@stofanet.invalid> wrote:

> Prøv at konsultere din manual
> Hilsen emj
> --

Hej igen
Jeg har kun den PDF manual der ligger på medfølgende CD. Af den fremgår
ikke noget om remotecontrol. Heraf kan jeg selvfølgeligt slutte, at den
ikke kan bruges til kameraet, samt at der er en fejl i
http://www.dpreview.com/ s gennemgang af nævnte kamera.

Vh Henrik

Fra : Madsen

Dato : 21-01-04 22:49

> Heraf kan jeg selvfølgeligt slutte, at den
> ikke kan bruges til kameraet, samt at der er en fejl i
> http://www.dpreview.com/ s gennemgang af nævnte kamera.
>
> Vh Henrik

Ja det er vist tilfælde, i henhold til tilbehørs list kan RM 1 ikke anvendes
til C-3020Z.
ref: http://www.olympus.dk/digital/pdf/DigitalCameraAcc_old.pdf

--
Hilsen
Madsen

Fra : (5220)Morten Kølbæk

Dato : 21-01-04 23:08

> [...]
> ikke noget om remotecontrol. Heraf kan jeg selvfølgeligt slutte, at den
> ikke kan bruges til kameraet, samt at der er en fejl i

På mit Olympus c2100uz skal "drive" skiftes til "selvudløser" først da
virker remoten.

Mvh Morten