Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Taske til EOS-300D
Fra : Mark Holm

Dato : 20-01-04 17:36

Hejsa,

Hvilken taske vil I anbefale til et EOS-300D kamera, når der gerne skal
være plads til et par ekstra objektiver, og gerne en Speedlite 550EX?

/Mark

Fra : Deaster

Dato : 20-01-04 17:42

"Mark Holm" <markIN@VALIDmail-in.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Hvilken taske vil I anbefale til et EOS-300D kamera, når der gerne skal
> være plads til et par ekstra objektiver, og gerne en Speedlite 550EX?

Jeg har lige købt en rigtigt god Nikon taske hos Kamerahuset for 100 kr. Der
er plads til hus med påmonteret objektiv, en 3-4 objektiver + blitz.

--
Deaster
<Efter en "diskussion om debatteknik i dk.m.p:

Fra : Mic Holm

Dato : 20-01-04 19:30

Hmmm, har de flere, eller var det en brugt eller hvordan?

--Michael

Fra : Deaster

Dato : 20-01-04 21:03

"Mic Holm" <-Mic-@-Holm-.org uden - erne> skrev i en meddelelse
> Hmmm, har de flere, eller var det en brugt eller hvordan?

Den var ny, og i går havde de stadig 2 tilbage i vinduet.

Kan jeg forresten ikke få dig til at topcitere, det gør det lidt nemmere at
følge tråden?

Fra : HCS [4000]

Dato : 20-01-04 18:32

Prøv at se på Lowepro www.lowepro.com Nova-serien.

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

Fra : HCS [4000]

Dato : 20-01-04 22:05

Jeg fandt dette link til dig. Det er det billigste sted jeg har fundet.
http://www.hegethorns.se/
Klik videre på >Väskor>Lowepro>Kameraväskor>Visa Produktlista
Der er rigtigt mange muligheder og husk priserne er i svenske kroner, så du
skal gange med 0.82 for at omregne.
Du får rigtigt meget for pengene.
--
Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk

Fra : Mark Holm

Dato : 20-01-04 22:20

> [...]
> Klik videre på >Väskor>Lowepro>Kameraväskor>Visa Produktlista
> Der er rigtigt mange muligheder og husk priserne er i svenske kroner, så du

Jeg synes ikke det virker som om de leverer til Danmark - har du erfaring
med at købe hos dem? Hvad er deres fragtpriser?

Deres priser er generelt rigtig gode - 495,- SEK for Nova 5 tasken - den
står til 899,- herhjemme.

/Mark

Fra : HCS [4000]

Dato : 20-01-04 22:33

Jeg har ikke prøvet at handle med dem. Men jeg kan da ikke tro andet end de
vil sende til Danmark, hvis du ringer eller mailer til dem.
Fragtomkostningen kan jo sagtens bæres, og der er mange penge sparet
alligevel.

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 21-01-04 11:20

On 2004-01-20, HCS [4000] <hcstune-no-spam@yahoo.dk> wrote:
> [...]
> Klik videre på >Väskor>Lowepro>Kameraväskor>Visa Produktlista
> Der er rigtigt mange muligheder og husk priserne er i svenske kroner, så du

Nogle modeller er billigere hos www.photoshop.dk - Bare send
en prisforspørgsel.

Fra : HCS [4000]

Dato : 20-01-04 22:39

Prøv også dette link http://www.scandinavianphoto.se/ de har e-handel, men
skal bare have 100 kr. mere.

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 20-01-04 20:13

Hej

Jeg har en Nova 5 liggende som jeg gerne vil sælge, hvis prisen er rigitg.
Jeg ved ikke om den er for stor til dig ?

René

Fra : Martin Gleit

Dato : 20-01-04 20:27

Hej René..

Kan der være et 300 D med 70-200 L obj. monteret på i nova 5 tasken? hvilken
pris havde du i tankerne?

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 20-01-04 21:00

"Martin Gleit" <martingl@stofanet*REMOVETHIS*.dk> wrote in message
> Hej René..
>
> Kan der være et 300 D med 70-200 L obj. monteret på i nova 5 tasken?
hvilken
> pris havde du i tankerne?

Det ved jeg faktisk ikke, der kan sagtens ligge en Canon EOS 5 med VG-10
grebet med en 28-70 f:2,8 monteret, desuden en 75-300, samt en Speedlite 540
EZ. Dette ligger i bunden, der kan ligge endnu et lag ovenpå. Den måler: 35
x 15 x 21.

Jeg ved ikke helt hvad man kan tillade sig at tage for sådan en. Nyprisen er
ifølge Fovitech 900 kr, så jeg vil mene ca. 500 kr, er det helt tosset ?

Med venlig hilsen

René Ernst Nielsen

Fra : Martin Gleit

Dato : 20-01-04 22:10

har du et billede af den?

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 21-01-04 06:49

> har du et billede af den?

Hej

Det har jeg faktisk ikke, den er sort med grå kant. Men jeg kan se tidligere
i tråden at man kan købe den fra ny til ca. 500 kr + forsendelse, så der er
da et bedre tilbud (gider ikke sælge min til mindre end de 500 kr...)

Fra : Thomas Rybak

Dato : 20-01-04 21:12

> Hvilken taske vil I anbefale til et EOS-300D kamera, når der gerne skal
> være plads til et par ekstra objektiver, og gerne en Speedlite 550EX?

Sådan én har jeg fået til mit kamera, det er en rigtig kvalitetstaske.
Udover en masse smårum alle vegne, har jeg i hovedrummet mit 300D, Sigma
70-300mm, 50mm f1.8, Sigma DG super flash, Omnibounce, 18-55mm linsen
(monteret på 300D), og der er stadig et rum tilbage.

Derudover er der stropper i bunden så jeg kan montere et full size stativ.

Kan kraftigt anbefales hvis man ikke vil slæbe rundt på de helt store
modeller, men den er sikkert ikke helt billig herhjemme.

Mvh Thomas

Fra : Thomas Rybak

Dato : 20-01-04 21:15

> [...]
> 70-300mm, 50mm f1.8, Sigma DG super flash, Omnibounce, 18-55mm linsen
> (monteret på 300D), og der er stadig et rum tilbage.

Glemte lige at jeg har nogle billeder af den her:
http://www.thomasrybak.com/index.php?list=equipment

Mvh Thomas

Fra : Deaster

Dato : 21-01-04 10:07

Thomas Rybak wrote:

> Glemte lige at jeg har nogle billeder af den her:
> http://www.thomasrybak.com/index.php?list=equipment

Det link kan jeg ikke få til at virke.

Fra : Thomas Rybak

Dato : 21-01-04 11:17