Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon IXUS II vs Canon IXUS 400
Fra : Sune Hansen

Dato : 19-01-04 00:51

Hej

Er der nogen i gruppen der har erfaringer med ovennævnte kameraer. Kan det
betale sig at give ca. 1000 kr mere for 400 modellen, hvis det bare er til
almindelig brug, uden billederne skal forstørres voldsomt. Er blitzerne
nogenlunde lige gode? Hvad med softwaren?
Håber nogen ligger inde med et par erfaringer, da jeg overvejer at anskaffe
et af dem.

Med venlig hilsen
/Sune

Fra : Jens Ole Henriksen