Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Taske til Sony V1
Fra : Jens Christensen

Dato : 16-01-04 23:26

Hey.

Mit nye kamera (Sony V1) skal have en taske. Jeg har kig på en Samsonite,
men synes den virkede lidt for stor (kan desværre ikke huske modellen).
Hvilken takse bruger i andre V1-ejere til jeres kamera? der skal være plads
til kameraet (sjovt nok :) ) samt et (eller 2) ekstra batterier samt en
memorystick. Er der nogen, der har den org. taske fra Sony? -den billige. De
laver vist to modeller. Den dyre synes jeg ikke rigtigt om (ikke kun pga.
prisen). Hvis Ja, hvordan er den?

Tak for hjælpen!

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : Pico

Dato : 17-01-04 01:04

Jens Christensen wrote:
> [...]
> den org. taske fra Sony? -den billige. De laver vist to modeller. Den
> dyre synes jeg ikke rigtigt om (ikke kun pga. prisen). Hvis Ja,

Jeg bruger en Lowepro, bagpå står D-Res 10AV så mon ikke det er
modelbetegnelsen. Jeg har købt den i Kamerahuset og den opfylder
lige det du ønsker. Den er til at sætte i bæltet og der er strop til
skulderen, derudover er der en skjult regnhætte der kan trækkes frem
ogbeskytte tasken.
Pico

Fra : Skufle

Dato : 17-01-04 11:21

"Jens Christensen" <nospam@nospam.no> wrote in

> [...]
> den org. taske fra Sony? -den billige. De laver vist to modeller. Den
> dyre synes jeg ikke rigtigt om (ikke kun pga. prisen). Hvis Ja,

Jeg bruger Lowepro D-res 10AW, den er perfekt, men jeg har heller ingen
ekstra batteri. Hvis du mener den er for lille prøver du jo bare nummeret
større.

Steen

Fra : Jens Christensen

Dato : 17-01-04 18:53

Tak for hjælpen.
Valget faldt på en 10AW som i snakkede om. Der er lige plads til kameraet
og et batteri.

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : Pico

Dato : 18-01-04 15:25

Jens Christensen wrote:
> Tak for hjælpen.
> Valget faldt på en 10AW som i snakkede om. Der er lige plads til
> kameraet og et batteri.

Og memerystick i "frontlommen" er der også plads til.
Pico

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-04 22:46

Jens Christensen skrev i <news:bu9ocv$pvl$1@sunsite.dk,>:

> Hvilken takse bruger i andre V1-ejere til jeres kamera? der skal være
> plads til kameraet (sjovt nok :) ) samt et (eller 2) ekstra batterier
> samt en memorystick.

Jeg kan se nedenfor du har købt, men alligevel - denne
http://www.tamrac.com/5692.htm fungerer fint til formålet.
--
Mange hilsner
Lotte M