Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Forsikring af kamera
Fra : Henrik

Dato : 15-01-04 21:08

Hej jeg har tænkt på at købe digicam i USA og derfor vil jeg høre om der er
nogen der ved om man kan tegne en forsikring eller en garanti ordning her i
DK. Og evt hvor.

Mvh.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 15-01-04 22:09

On 2004-01-15, Henrik <mennefjernes@oncable.dk> wrote:
> Hej jeg har tænkt på at købe digicam i USA og derfor vil jeg høre om der er
> nogen der ved om man kan tegne en forsikring eller en garanti ordning her i
> DK. Og evt hvor.

Der er da masser af forsikringsselskaber i DK.

Hvis det er en totalforsikring du tænker på, så vil den
blive hammerdyr, da du først skal betale for de 2 års reklamationsret,
hvorefter du skal betale for forsikringen. Og som regel er de i DK
knyttet til en butik, så du kun kan købe varer i butikken for
pengene, dvs det koster reelt kun forretningen 75% at udlevere en
ny vare + de har tjent 25% på den første.

Så det kan du droppe.