Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Artikel: Fotografering af børn incl et par~
Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 15-01-04 16:00

http://www.fotoportal.dk/artikler/fotografering_af_born.aspx

Kritik af billeder og skrivelsen er yderst velkomne.

Har brugt lidt materiale skrevet af nogle her i gruppen - håber jeg fik
sprugt alle om lov.

Jan

Fra : Thomas Corell

Dato : 15-01-04 16:03

Jan Emil Christiansen wrote:
> http://www.fotoportal.dk/artikler/fotografering_af_born.aspx
>
> Kritik af billeder og skrivelsen er yderst velkomne.

Måske du skulle have noget jura med, omkring det at fotografere andre
folks børn ? Børn kan jo normalt ikke underskrive en "model-kontrakt" ;)

--
Don't waste space

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 15-01-04 16:33

> Måske du skulle have noget jura med, omkring det at fotografere andre
> folks børn ? Børn kan jo normalt ikke underskrive en "model-kontrakt" ;)

Det har jeg ikke lige tænkt på. Moderen var jo selvfølgelig med.
Ved ikke lige noget om jura på det punkt. Måske andre skriver til dit svar.

Jan

Fra : Bo M. Havmand

Dato : 15-01-04 20:12

Hej Jan!

En gangsk spændende artikkel...
Der er da nogle erfaringer at suge af (-:
Billederne er da alligevel ikke så slemme.
Personligt syn's jeg bedst om "artikel_barn_4.jpeg" - I dette billede er
der et dejligt blik hos ungen.
Lidt ekstra udfordring, ville det ha' været, hvis legetøjet var skiftet
ud med en kattekilling eller ligende - Det ville ellers ha' været rigtig
"cute".
Men til det skal ungen nok være lidt ældre... Jeg tror jeg vil prøve
til sommer med min "1/4-søster". Til den tid er hun godt 1½ år. Så mon
ikke det kan give nogle gode billeder på en grøn plæne med en lille sød
hund?

Med Venlig Hilsen
Bo M. Havmand

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 15-01-04 20:24

> Med Venlig Hilsen
> Bo M. Havmand
Takker for feedback. Ja det kunne da være spændende med en kat også.
Men for pokker hvor sådan en lille baby hopper - ikke sådan op i luften, men
på sin egen baby måde.
Så der var en del billeder hvor arme og ben var ude af fokus. Så tror ikke
en kat ville være helt tryk ved sådan en baby.

Glæder mig til at se dine billeder.

Jan