Foto
IBM760 5420
Teil 3020
rede slettede JPG'er fra SmartMedia
Fra : ska

Dato : 14-01-04 18:57

Er der nogen i denne NG som ved eller kender et program som muligvis kan
rede slettede filer fra et SmartMedia-kort
Der er ikke gemt nye filer efter billederne er "forsvundet".
Jeg mener at have læst en artikel i digitalfoto eller et komputerblad for
nylig, men nu kan jeg ikke finde det igen.

Er der nogen som vil hjælpe ?

På forhånd 1000 tak.

mvh
Søren

Fra : emj

Dato : 14-01-04 19:21

On Wed, 14 Jan 2004 18:56:44 +0100, "ska" <ska@xxx.mail.tele.dk>
wrote:

>Der er ikke gemt nye filer efter billederne er "forsvundet".

Du skal have fat i File Recovery
http://www.pcinspector.de/

Hilsen emj

Fra : Per Falkjær Jensen

Dato : 14-01-04 20:13

"emj" <emj@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> On Wed, 14 Jan 2004 18:56:44 +0100, "ska" <ska@xxx.mail.tele.dk>
> http://www.pcinspector.de/
> Hilsen emj

Interessant link. På den side, ser Smart Recovery dog mere interessant ud,
da den kan redde data fra alle typer kort.
Jeg har i øvrigt god erfaring i gratis tyske programmer.
mvh - Per

Fra : emj

Dato : 14-01-04 21:39

On Wed, 14 Jan 2004 20:13:04 +0100, "Per Falkjær Jensen"
<pefa@SletDette.mail.dk> wrote:

>Interessant link. På den side, ser Smart Recovery dog mere interessant ud,
>da den kan redde data fra alle typer kort.

File Recovery har jeg brugt selv flere gang og det er altså
glimrende, når det drejer sig om billedfiler.
Hilsen emj

Fra : ska

Dato : 14-01-04 22:04

1000 tak for de hurtige svar - det var lige sådan et produkt jeg savnede.

mvh
Søren

Fra : Thomas H.

Dato : 15-01-04 14:07

"ska" <ska@xxx.mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg mener at have læst en artikel i digitalfoto eller et komputerblad for
> nylig, men nu kan jeg ikke finde det igen.

Hvis du vil gøre helt manuelt, kan du bruge et der hedder WinHex, der kan
man se helt råt hvad der ligger på kortet (og harddisk), og så selv gemme
fra et område til et andet. Har selv reddet et flashkort på den måde, for
det er ret let at se, hvor billederne starter og slutter.