Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon ixus II eller Canon ixus 400?
Fra : Repzak

Dato : 13-01-04 22:15

Hej nyhedsgruppe...

Jeg har besluttet mig for at købe et digital kamera, og det skal enten være
canon ixus II eller ixus 400. Er der nogen af jer der har erfaringer med
disse to kameraer, og hvordan er de i forhold til hinanden? Er det de 1000
kr. ekstra værd at købe ixus 400? Jeg har været inde at kigge på forskellige
sider hvor kameraerne er blevet testet, men har svært ved at finde tester på
ixus II.
Jeg skal bare bruge kameraet til alm. dagligdags brug, familiefoto, ferie,
eller lignende. Men det kunne alligevel være spændende at eksperimentere en
smule. Det jeg har fået ud af de testsider, jeg har været på, er at ixus
400, i forhold til ixus II stort set kun har bedre opløsning og zoom. Eller
er der mere?

På forhånd tak (:

Venlig Hilsen Merete

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 13-01-04 22:28

Prøv at læse jacob's indlæg fra tidligere i dag....

Venligst
Hans