Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
EOS 300D svært at skaffe
Fra : Bent F.

Dato : 13-01-04 06:42

Hej Alle

Puh det lykkedes at få fat i et kit med objektiv, har ellers prøvet mange
steder, også på nettet, nå men jeg var heldig hos Photografica i skindergade
Kbh.
Da jeg gik Havde de Stadig 2 sæt tilbage, så hvis andre leder, så er der en
chance hos dem.

mvh
Bent F.

Fra : Hansen

Dato : 13-01-04 11:55

Hvad er prisen med objektiv ?

Fra : Thomas Kjær

Dato : 13-01-04 12:26

On 2004-01-13, Hansen <teli@stofanetnospamtak.dk> wrote:
> "Bent F." <bfc@FJERNfernet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvad er prisen med objektiv ?

8.995,- iflg. deres udsalgsliste for januar[1].

1) <http://www.photografica.com/images/news_upload/Udsalgsliste2004(3).xls>

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 13-01-04 13:03

Thomas Kjær skrev:

> 8.995,- iflg. deres udsalgsliste for januar[1].
>
> 1) <http://www.photografica.com/images/news_upload/Udsalgsliste2004(3).xls>

Så er Goecker da gevaldigt billige: 7600
<http://webshop.goecker.dk/vare/CAND300D>

(men de har det ikke hjemme med objektiv)

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Thomas Corell

Dato : 13-01-04 13:06

Jesper Brunholm wrote:

> Så er Goecker da gevaldigt billige: 7600
><http://webshop.goecker.dk/vare/CAND300D>

Bemærk "DKK excl. moms" ;)

Derudover handler Goecker ikke med private.

--
Don't waste space

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 14-01-04 08:32

Thomas Corell skrev:

> Bemærk "DKK excl. moms" ;)
>
> Derudover handler Goecker ikke med private.

UPS - my double bad

Jeg beklager inderligt - tak for hastig korrektion!

(Øhm - ikke for at ville lægge skylden fra mig, men bare sådan, af
nysgerrighed - er der nogen der så kan sige mig hvorfor de jævnligt
fremdrages her i dk.FRITID.foto ? - mangler vi et foto-proff-forum?)

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Deaster

Dato : 13-01-04 14:39

Jesper Brunholm wrote:

> Så er Goecker da gevaldigt billige: 7600
> <http://webshop.goecker.dk/vare/CAND300D>
>
> (men de har det ikke hjemme med objektiv)

Hrøøm, og så er prisen uden moms.

--
Deaster
<Efter en "diskussion om debatteknik i dk.m.p:

Fra : torben ager

Dato : 13-01-04 18:02

hej

er der nogen der ved hvad vente tiden er på eos300d?
torben

Fra : Knud Bonke

Dato : 13-01-04 19:05

"torben ager" <ager123@os.dk> skrev i en meddelelse news:4004245e$0$70014$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
: hej
:
: er der nogen der ved hvad vente tiden er på eos300d?
: torben

2½ billede pr sekund
Knud

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-01-04 19:09

"Knud Bonke" <bonkeREMOWE@privat.dk> skrev i en meddelelse

> 2½ billede pr sekund

En ventetid på 2½ billede pr. sekund? Kom igen, Knud. Du kan til nød snakke
om en ventetid på små 200ms mellem hvert billede.

--
-Jens B.

Fra : Knud Bonke

Dato : 13-01-04 19:15

: En ventetid på 2½ billede pr. sekund? Kom igen, Knud. Du kan til nød snakke
: om en ventetid på små 200ms mellem hvert billede.

- Ja, men jeg holder nu af at folk selv skal gøre lidt af arbejdet!!
Knud

Fra : torben ager

Dato : 13-01-04 19:48

hej igen

det var leveringstiden jeg mente :0)
torben

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 13-01-04 21:03

On 2004-01-13, torben ager <ager123@os.dk> wrote:

> hej igen
>
> det var leveringstiden jeg mente :0)

De leverer 70.000 pr måned. Så lidt over 37 sekunder.

Jeg har hørt leveringsdatoer i optimistiske webshops på
medio januar. Har set marts/april nævnt på nettet.

Selv i USA kan de fleste steder ikke levere, og flere tager ikke
imod flere forudbestillinger.

De sælger flere end de kan producere. Det kan være du kan finde et
10D, det er angiveligt gået ud af produktion. Enten fordi der snart
kommer et nyt, eller fordi kapaciteten bruges til 300D

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-01-04 21:40

"Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk> skrev i en meddelelse

> De sælger flere end de kan producere. Det kan være du kan finde et
> 10D, det er angiveligt gået ud af produktion. Enten fordi der snart
> kommer et nyt, eller fordi kapaciteten bruges til 300D

Suk. Jeg bestilte mit 10D før nytår, men har endnu ikke hørt noget...

--
-Jens B.

Fra : Deaster

Dato : 13-01-04 21:41

> "Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk> skrev i en meddelelse

> Suk. Jeg bestilte mit 10D før nytår, men har endnu ikke hørt noget...

Hos hvem ?

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-01-04 21:50

"Deaster" <nospam2@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Hos hvem ?

Bingo.

--
-Jens B.

Fra : Deaster

Dato : 14-01-04 10:42

Jens Bruun wrote:
> "Deaster" <nospam2@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Bingo.

Har du prøvet f.eks. Photografica ?

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-01-04 11:02

> Har du prøvet f.eks. Photografica ?

Nope, men nu har jeg smidt et pænt aconto-beløb, så jeg giver den lige en
uges tid mere. Canons 50/1.8 er også i restordre hos Bingo Jeg bestilte
Canons 28-135mm fra Technikdirekt i går, men ifølge andre på denne ng er
også dette objektiv i restordre hos Technikdirekt. Ser ikke ud til, at jeg
må få lov til at fotografere med Canon foreløbig

Muligvis dette er det helt rigtige tidspunkt at købe Canon-aktier?

--
-Jens B.

Fra : Mogens Hansen

Dato : 13-01-04 23:12

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> En ventetid på 2½ billede pr. sekund? Kom igen, Knud. Du kan til nød
snakke
> om en ventetid på små 200ms mellem hvert billede.

Dine små milli sekunder er blevet store: 400 mS mellem hvert billede

Venlig hilsen

Mogens hansen

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-01-04 23:27

> Dine små milli sekunder er blevet store: 400 mS mellem hvert billede

Så tager det godt nok ikke lang tid at tage et enkelt billede, hvis der kan
tages 2½ billeder i sekundet med en ventetid på små 200ms mellem de enkelte
billede

--
-Jens B.

Fra : torben ager

Dato : 15-01-04 13:06

hej

har lige fået at vide at der er ca. 3-4 ugers leveringstid på 300d!!!!!!

torben