Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp - slettede billeder
Fra : Jesper Hjuler

Dato : 12-01-04 18:16

Jeg havde en mappe liggende med navnet december, hvor alle mine julebilleder
lå. Ved en fejl er de blevet slettet. Jeg har prøvet programmet Recover my
files, File scavenger og PC inspector. Alle programmer kan finde en masse
tidligere slettede billeder, men ikke mine julebilleder. Hvad kan man gøre.
Findes der et program, som finder alt.

Hilsen
Jesper

Fra : den glade dreng

Dato : 12-01-04 18:54

"Jesper Hjuler" <hjuler@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> files, File scavenger og PC inspector. Alle programmer kan finde en masse
> tidligere slettede billeder, men ikke mine julebilleder. Hvad kan man

Kan du ikke bare scanne dem ind igen?

Vh

Per

Fra : Walther

Dato : 12-01-04 19:04

In article <btumvf$q5m$1@sunsite.dk>, den glade dreng
<per1665@grafisk.dk> wrote:

> "Jesper Hjuler" <hjuler@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Programmer som du har nævnt er dit bedste bud, prøv evt. nogle andre.
Det vigtigste er bare at du holder op med at bruge computeren! Når en
computer sletter et billede, sletter den kun informationen om hvor
billedet ligger. Billedet ligger der stadig, indtil det bliver
overskrevet, som sker når man gemmer nye data på harddisken.

Held og lykke,
walther

Fra : Mic Holm

Dato : 12-01-04 19:42

prøv med r-studio, http://www.r-studio.com/

Det har reddet hele harddiske for mig, og virker virkelig godt. Du kan
downloade en demo, som kan finde ud af hvilke filer der kan reddes.

--M

Fra : Jörgen

Dato : 13-01-04 19:22

Hej Jesper, Jag vet hur det känns.
Verkar underligt att programmen inte hittar julebilderne men de andra!
Är Du helt säker på att de raderats? Kan det vara möjligt att mappen bara
flyttats av misstag? (då hittar ju inte recovery programmen dem)
Försök med att söka efter bilderna på datorn.
Ett bra program för recovery är annars "Ontrack Recovery" eller "Ontrack
System Suite".

Lycka till!

--Jörgen