Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp søges...
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 11-01-04 22:00

Hej NG.

Efter som ingen kan hjælpe mig med erfaring på tidligere postede kamera,
håber jeg at i ud fra tek. spec. kan sige hvad i mener er bedst:

Fuji FinePix S5000

'VS.

Olympus Camedia C-750 Ultra Zoom

Andre kamera i samme pris klasse, er også velkommen...

/Kenneth

Fra : Hans Kruse

Dato : 11-01-04 22:18

Se på review sites, som er nævnt mange gange her f.eks. www.dpreview.com
Der er alle specs og kvalitetsvurdering etc. Så læs det først.
Mvh, Hans

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 11-01-04 22:26

Efter som at jeg burde have mine skole penge tilbage for engelsk
undervisningen, er det vel meget fair at jeg spørg her...

/Kenneth

Fra : Jörgen

Dato : 17-01-04 19:52

"Kenneth Koustrup" <kenneth.k@SLETmail.dk> skrev i meddelandet
> [...]
>
> 'VS.
>
> Olympus Camedia C-750 Ultra Zoom
>
> Andre kamera i samme pris klasse, er også velkommen...

Hej Kenneth, Titta på www.cyberphoto.se där kan du läsa omdömen och data om
kamerorna.
Om du klarar svenska bättre!

M.v.h. Jörgen