Til brugere............
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 24-01-04 20:51

Til de seriøse brugere samt til HYLERENE i denne nyhedsgruppe.

Carste Stage starter (kontroller venligst datoerne) med at skrive et
PERSONLIGT og meget SVINSK indlæg. Dette indlæg handler IKKE om
camping! DETTE indlæg overskrider flere regler for denne nyhedsgruppe.

Hvorfor er der ikke een eneste i denne nyhedsgruppe som går imod DETTE
svinske personangreb fra Carsten Stage?

Er Carsten Stages primitive og svinske indlæg acceptabelt for ALLE i
denne nyhedsgruppe? er Carsten Stages svinske indlæg nu niveauet for
at skrive i denne gruppe.

Venlig hilsen
verner

Fra : Kenneth

Dato : 24-01-04 21:21

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Til de seriøse brugere samt til HYLERENE i denne nyhedsgruppe.

Den der hyler mest op i denne gruppe er vist dig.

> Carste Stage starter (kontroller venligst datoerne) med at skrive et
> PERSONLIGT og meget SVINSK indlæg. Dette indlæg handler IKKE om
> camping! DETTE indlæg overskrider flere regler for denne nyhedsgruppe.

Hmm det var da vist Kim der startede den tråd !

> Hvorfor er der ikke een eneste i denne nyhedsgruppe som går imod DETTE
> svinske personangreb fra Carsten Stage?

Har du slet ikke tænkt på at det er fordi folk er trætte af at høre på dig.
(Det er med garanti
gået op for alle at du er utilfreds med DCU) Hvilket du personligt har helt
ret til, men vi andre gider ikke høre mere om det.

> Er Carsten Stages primitive og svinske indlæg acceptabelt for ALLE i

Ja puha. Bare alle dog ville skrive lige så pænt som dig !
(slet ikke svinsk og primitivt at kalde folk for hylere, småtbegavede og
opdigtede til lejligheden)

> denne nyhedsgruppe? er Carsten Stages svinske indlæg nu niveauet for
> at skrive i denne gruppe.

Øhh, tror det ikke, men du gør da et seriøst stykke arbejde for at få
niveauet til at ramme bunden....(flot gået)

Hilsen Michael.

Fra : Kim Olsen

Dato : 25-01-04 01:21

> Hmm det var da vist Kim der startede den tråd !

Hej

Ja det var ganske rigtigt at jeg startede denne tråd, som egentlig ikke
burde have afstedkommet et eneste svar, hvis den havde virket efter
hensigten!

Men jeg forstår lige så godt som andre, hvor svært det kan være, at sidde Bo
Børgesens hjælpeløse skriverier til livs.

Da diverse henvisninger til mudderkastning.dk ikke har virket, burde Bo
(alias Ven_Verner mfl.!!) måske henvises til dk.helbred.
Der kunne vi måske være heldige at der var en læge eller psyk. der kan gætte
en diagnose.

Nu skal jeg også nok forsøge at overholde mit eget forslag, og der vil ikke
blive svaret yderligere fra mig i denne tråd.

Fortsat god nat

Hilsen

Kim Olsen

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 25-01-04 11:16

"Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> wrote in message news:<40130bb5$0$95015$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> [...]

> Nu skal jeg også nok forsøge at overholde mit eget forslag, og der vil ikke
> blive svaret yderligere fra mig i denne tråd.

DU NÅEDEDE ALLIGEVEL OGSÅ LIGE AT LEVERE ENDNU EN TILSVINING HVA KIM OLSEN.

Dit indlæg har sandelig meget med camping at gøre Kim Olsen!

> Hilsen
> Kim Olsen

Hilsen
verner

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 25-01-04 12:35

"Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> wrote in message news:<40130bb5$0$95015$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Da diverse henvisninger til mudderkastning.dk ikke har virket,

Du er ellers god til mudderkastning og SPAM TOMMY HANSEN......øh
undskyld jeg mener Kim Olsen heheheheheheh.

> Hilsen
> Kim Olsen

Hilsen
verner

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 25-01-04 11:44

"Kenneth" <lemi@tdcadsl.NOSPAM.dk> wrote in message news:<4012d399$0$27421$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Den der hyler mest op i denne gruppe er vist dig.

Jeg reagerer på de svinske indlæg som bliver leveret af HYLERENE.

> Hmm det var da vist Kim der startede den tråd !

Har du ikke forstået hvad det drejer sig om? svinske personfnidder
indlæg som overtræder alle regler i denne nyhedsgruppe.

> Har du slet ikke tænkt på at det er fordi folk er trætte af at høre på dig.

Hvorfor svarer du ikke på spørgsmålet Michael? er spørgsmålet
formuleret tvetydigt?

> Ja puha. Bare alle dog ville skrive lige så pænt som dig !

Ja, tjek ALLE mine indlæg om DCU. Ikke EET ENESTE overskrider nogen
regler eller netediketten i denne nyhedsgruppe? Er du i stand til at
forholde dig til dette faktum Michael?

> (slet ikke svinsk og primitivt at kalde folk for hylere, småtbegavede og
> opdigtede til lejligheden)

Igen vurderer du forkert. Jeg SVARER på samme niveau som jeg bliver
svinet til.
Michael du skal lære, at faktorenes orden IKKE er lige gyldige.

Æhe øhe tror du ikke Michael! er spørgsmålet FOR svært for dig
Michael?

Hilsen
verner

Fra : Pcman

Dato : 27-01-04 13:43

<ven_hj@yahoo.dk> wrote in message
> Til de seriøse brugere samt til HYLERENE i denne nyhedsgruppe.
> Samt en hel masse andet bræk og lort!!!

Hold kæft Verner hvor jeg synes at du er dum!!!

Nu har du mudderkastet i det sidste halve år herinde. Har du ikke andet at
foretage dig? Fat dog at denne gruppe er til camping og at jeg helt
personlige er ravende ligeglad med dine latterlige indlæg, som jeg meget
gerne så cencureret fra denne gruppe. Du er meget heldig at du ikke er
blevet ploinket herfra ENDNU.

Se dog at få lidt camping ind i dit liv, så ser verden ikke helt så sort ud
som den gør for dig nu. Ellers køb dig en Autocamper, så er du helt fri for
at diskutere campingpladser og DCU. Den må du nemlig holde overalt med og du
må opholde dig inden i den, når den er parkeret på en parkeringsplads. Så
lad andre være med i de foreninger som det passer dem og pas dig selv og din
egen campingplads, det ville du og vi andre have godt af.

Iøvrigt, har du overhovedet nogen campingvogn og kan du finde ud af at slå
støttebenene ned på den???

Mvh
Pcman
--
Ford Transit autocamper 1979 - udrustet til at køre til Nordkapp
LM Camping 1966 - tidligere kåret som gruppens ældste cv

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 26-01-04 14:12

Jeg må dog sige, at jeg mener også verners frustration har taget overhånd,
men det er jo ikke det samme som, at der ikke er de problemer i DCU han
omtaler.

Og diskuterer man DCU er det vel også campingstof, alt andet ville da være
stupid at påstå.

Det hele skal jo ikke kun være, om campingpladsen i Øvre Snøvrested var
dejlig for børnene, og denne gruppe blev jo netop lavet om, da man tidligere
ikke måtte skrive om DCU, så nu med dit brev fremsætter du også noget
eklatant sludder.

Når der er problemer, i den største campingorganisation, hvad jeg har
forstået på andre indlæg her i gruppen ud over Werners, så helt klart må det
stå for skud.

DCU er vel ikke en organisation man kun er medlem af når man har børn, for
det er snart det jeg har indtrykket af, at bare man har børn, så for man
rabet på campingpladser, og hvad ved jeg. Det pricipielle er, at jeg har
forstået, også fra andre end Verner`s indlæg, at DCU er en organisation der
mere tager sig af campingforhandlernes interessesphære end af medlemmernes,
og de bliver så spist af med et par rabatter, man sagtens kunne opnå på
anden måde, så muligt, hvad jeg også ind i mellem mener, at Verners indlæg
kan være irriterende, men uret har han nok ikke.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 27-01-04 21:56

"Pcman" <se.min@hjemmeside.invalid> wrote in message news:<y2tRb.339$yc2.327@news.get2net.dk>...

Hej Pcman! selvfølgelig har du ret til at synes jeg er dum! men at du
udtaler det offentligt viser mere om DIN begavelse end om min. Jeg har
aldrig brugt det ord om andre debattører i denne gruppe, men det er
åbenbart DIT niveau.

> Hold kæft Verner hvor jeg synes at du er dum!!!

Det har du naturligvis lov til at mene.

> Nu har du mudderkastet i det sidste halve år herinde.

Pcman det har du HELT misforstået. Jeg har skrevet en del kritiske
indlæg om DCU. Disse indlæg overholder ALLE reglerne i denne
nyhedsgruppe samt god netedikette. Giv bare EET eksempel på din
påstand.

Har du ikke andet at
> foretage dig? Fat dog at denne gruppe er til camping og at jeg helt
> personlige er ravende ligeglad med dine latterlige indlæg,

Pcman, hvad DU synes om mine indlæg er fuldstændigt ligegyldigt. Brug
dog din forstand og spring dem over? tror du at du kan finde ud af det
Pcman? eller er opgaven FOR vanskelig for dig?

som jeg meget
> gerne så cencureret fra denne gruppe.

Du går altså ind for censur Pcman, ja så ved vi hvilken person du er.

Du er meget heldig at du ikke er
> blevet ploinket herfra ENDNU.

Vrøvl, jeg har ikke overtrådt een eneste regle.

> Se dog at få lidt camping ind i dit liv, så ser verden ikke helt så sort ud
> som den gør for dig nu.

JAHWOL hr. professor.

Ellers køb dig en Autocamper, så er du helt fri for
> at diskutere campingpladser og DCU.

Dit vid og klogskab har ingen grænser Pcman.

Den må du nemlig holde overalt med og du
> må opholde dig inden i den, når den er parkeret på en parkeringsplads.

Ihe hvor er du dog klog Pcman, du ved SÅ mange ting.

> lad andre være med i de foreninger som det passer dem og pas dig selv og din
> egen campingplads, det ville du og vi andre have godt af.

Jammen har din klogskab da ingen grænser!

> Iøvrigt, har du overhovedet nogen campingvogn og kan du finde ud af at slå
> støttebenene ned på den???

Pcman er du blevet konfirmeret? eller fulder du først 14 til næste
år??

Fra : Jens Peter Sørensen

Dato : 05-02-04 22:47

Gab - hvor er jeres debatter ensporede og trættende at læse !

Jens Peter Sørensen
Jens.peterFJERNES@privat.tele.dk

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 05-02-04 11:21

Så lad dog være med at læse dem, når de diskuterer, og man ikke ønsker at
deltage, så er det jo ikke absolut tvang, at åbne dem.

Fra : Verner

Dato : 06-02-04 18:24

On Thu, 5 Feb 2004 11:20:48 +0100, "Karl-Heinz Hansen"
<karlheinz@hansen.mail.dk> wrote:

>Så lad dog være med at læse dem, når de diskuterer, og man ikke ønsker at
>deltage, så er det jo ikke absolut tvang, at åbne dem.

Du har naturligvis helt ret, men alligevel - det ville være rart at
slippe for alt det mundlort der desværre fyldes i gruppen fra ganske
få "voksne mennesker"...

Det virker ofte som en børnehave: "Æv Bæv - du har skrevet forkert" -
"Haha, det har du osse".....

Stop dog det barnagtige mundhuggeri om Trolde osv. - de dør automatisk
når de ingen mad får

Det virker lidt som om, at nogle nyder at holde gryden i kog !

Verner