Opvejning af Xantia ??
Fra : Kim Olsen

Dato : 20-01-04 18:22

Hej alle

Nogen der ved om en Citroen Xantia kan vejes op til at måtte køre med kr.
1360 kg på krogen.

Historien er, at jeg er blevet tilbudt en meget billig Bürstner 490 TK fra
2003, men min bil må kun trække 1250 kg.

Kan dette løses ?

hilsen
Kim

Fra : Tommy

Dato : 21-01-04 00:17

"Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Historien er, at jeg er blevet tilbudt en meget billig Bürstner 490 TK fra
> 2003, men min bil må kun trække 1250 kg.

Har lige selv fået min vejet op !

Kontakt enten SBI eller Citröen og ha' godkendelsesnr. fra din
registeringsatt. klar.
Så kan de fortælle med hvor mange kg den kan opvejes med.

Tommy

Fra : Søren

Dato : 21-01-04 11:13

> køre med kr.
> 1360 kg på krogen.
>
> Historien er, at jeg er blevet tilbudt en meget billig Bürstner 490 TK fra
> 2003,

1360000 kr. lyder nu ikke så billigt