Hvordan tager man dørbeklædningen af på en~
Fra : Jacob Rungwald

Dato : 06-02-04 18:25

Hejsa

Jeg skal have skiftet standard højtalerne i bilen ud, men hvordan tager man
beklædningen af fordørene i en E46, så man kan komme til højtaleren?

Hvad med side airbaggen ? I min gamle E36 skulle man løsne 2 skruer og så
kunne man "klikke" beklædningen af, men jeg kan ikke se nogle skruer i E46
og jeg vil helst ikke ødelægge noget.

På forhånd tak

Jacob Rungwald

Fra : Finn I

Dato : 06-02-04 20:07

Prøv evt. denne side
http://www.bmw330ci.com/DIY_Door_Panel_Removal.htm
(Hvis det ikke er nok må vi forsøge at finde noget bedre)

Q: Skifter du kun højttalere? Hvilke højttalere skifter du? Hvad skifter du
til?

Når du er færdig fortæl gerne om resultatet

Finn I
BMW E46
http://hjem.tele2adsl.dk/E46/