Hvad vil du anbefale
Fra : Sniffer

Dato : 06-02-04 17:10

Jeg skal ud og købe et nyt transportmiddel. Men jeg ved ikke om jeg skal
vælge en "Bugatti Veyron 1024" eller denne lille lækre sag
http://www.krea.dk/VareDetaljer.aspx?VareNummer=16708500 .
Hvad ville du vælge ?.

Fra : Hans Paulin

Dato : 06-02-04 17:17

Sniffer skrev:

> Jeg skal ud og købe et nyt transportmiddel. Men jeg ved ikke om jeg
> skal vælge en "Bugatti Veyron 1024" eller denne lille lækre sag
> [...]

....jeg ville vælge en anden gruppe...
Hans

Fra : Sniffer

Dato : 06-02-04 17:31

"Hans Paulin" <glem@det.invalid> skrev i en meddelelse

> ...jeg ville vælge en anden gruppe...
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> http://www.dkfritidbil.dk/whois/hans_paulin/hans_paulin.htm

Nej da, Bugatti'en er jo en slags bil, dog ikke tilpasset danske forhold.
Men når jeg kigger på din hjemmeside, så bør du nok hoppe over i gruppen der
omhandler skrot :)

Fra : Fætter BR

Dato : 06-02-04 17:39

Hvorfor slås, når der er plads til at række tunge

Fra : Sniffer

Dato : 06-02-04 17:48

> Hvorfor slås, når der er plads til at række tunge

Nej, det vil jeg ikke ... det er alt for frækt

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-02-04 17:51

"Sniffer" <e@mail.dk> skrev :

>Men når jeg kigger på din hjemmeside, så bør du nok hoppe over i gruppen der
>omhandler skrot :)

Så så - små slag i bolledejen du .... ;) ikke blive personlig over
for Opelchaufutter.

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Mads Breddam

Dato : 06-02-04 19:55

> [...]
> Men når jeg kigger på din hjemmeside, så bør du nok hoppe over i gruppen

Tillad mig at citere en anonym: "En Kadett er /meget/ mere end bare en bil."
citat: MB

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.

Fra : Fam. Olsen

Dato : 06-02-04 23:15

"Sniffer" <e@mail.dk> skrev i en meddelelse news:c00fft$brp$1@sunsite.dk...

> [...]
> Men når jeg kigger på din hjemmeside, så bør du nok hoppe over i gruppen

Hmmm. Anbefalingen må vel være den ovenstående. Det er nok den der passer
bedst til din alder.

MVH Niels

Fra : Sniffer

Dato : 07-02-04 06:30

> Hmmm. Anbefalingen må vel være den ovenstående. Det er nok den der passer
> bedst til din alder.
>

> MVH Niels

Man kan vel godt køre Bugatti selvom man er rig, ung og smuk som mig.

Fra : Jonas R.

Dato : 07-02-04 09:42

SNIP

Få dig dog et liv ....

Fra : Sniffer

Dato : 07-02-04 13:35

> Få dig dog et liv ....

Hej Jon-ass

Du har ret. Jeg må se og lade være med, at gå og tænke på denne lækre lille
trehjuler.