Ruteplanlægning?
Fra : Sid

Dato : 06-02-04 15:44

Sorry hvis det er den forkerte gruppe?

Hvor finder jeg den bedste ruteplanlægning på nettet?
Skal til Østrig..

Mvh Sid

Fra : John Sahl

Dato : 06-02-04 15:48

www.reiseplanung.de er rimelig fin...

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-04 15:54

> Hvor finder jeg den bedste ruteplanlægning på nettet?
> Skal til Østrig..

www.tomtom.com
TomTom Navigator

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : John Sahl

Dato : 06-02-04 15:57

Tom wrote:
> www.tomtom.com
> TomTom Navigator

Helt enig, jeg er meget glad for det samme, selv om det
for tiden ligger stille.

Fra : Peter Weis

Dato : 06-02-04 16:44

"Sid" <sls@FJERNsol.dk> wrote in message
> Sorry hvis det er den forkerte gruppe?
>
> Hvor finder jeg den bedste ruteplanlægning på nettet?
> Skal til Østrig..

Jeg har med fornøjelse brugt www.viamichelin.fr.

mvh
Peter

Fra : Kim Kristensen

Dato : 06-02-04 17:24

"Sid" <mailto:sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse
"Ruteplanlægning?"

> Sorry hvis det er den forkerte gruppe?
>
> Hvor finder jeg den bedste ruteplanlægning på nettet?
> Skal til Østrig..
>
> Mvh Sid

Hej

Jeg kender ikke kvaliteten af de forskellige ruteplanlægningsværktøjer på nettet
(har selv Garmin GPS), men her er da en på dansk som dækker Europa.
http://www.map24.dk/

Med venlig hilsen Kim

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.91.2.10)

Fra : Mogens...

Dato : 06-02-04 18:27

On Fri, 6 Feb 2004 17:24:18 +0100, "Kim Kristensen"
<kim01@kristensen.tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg kender ikke kvaliteten af de forskellige ruteplanlægningsværktøjer på nettet
>(har selv Garmin GPS), men her er da en på dansk som dækker Europa.
>http://www.map24.dk/

Min favorit til bilkøb i D, inden jeg fik Tomtom over "hele" Europa.
Map24 er meget fin og finder adressen exactly ohne
Probleme - hvér gang

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-04 17:35

> Hvor finder jeg den bedste ruteplanlægning på nettet?
> Skal til Østrig..

Krak har også en er europa ruteplan.

/Claus