Vurdering af Suzuki Swift
Fra : Søren og Dorte Hanse~

Dato : 05-02-04 16:08

Hej NG.

Som måske nogle af jer kan huske, så har jeg før spurgt om vurderinger af
Fiat Seicento.
Jeg har nu prøvet selv af køre i sådan en. Og det går bare ikke. Derfor vil
jeg gerne prøve lykken på ny.

Jeg står og skal til at købe ny brugt bil.

Jeg har set på en Suzuki Swift 1.3 fra 1998, 118.000 km., kr. 50.000.

Er det noget jeg skal kigge mere på, eller hvad er deres mening??

Hvad med evt. Daewoo Matiz?

Eller måske andre forslag. Max 70.000 kr. må den koste.

Med venlig hilsen

Søren Hofmann

Fra : Hans Paulin

Dato : 05-02-04 16:43

Søren og Dorte Hansen skrev:

> Eller måske andre forslag. Max 70.000 kr. må den koste.

....min niece og hendes filejs har lige købt en (Suzuki) Baleno...

....inden da spurgte jeg hér i gruppen for at få en vurdering, og dé, der
kommenterede, havde kun positive erfaringer...

....osse FDM var rimeligt stemt over for den...

....prisloftet var for de unge mennesker det samme som dit...

....se evt. tilbage i gruppen for at læse kommentarerne...
Hans

Fra : Ronay

Dato : 05-02-04 22:42

"Hans Paulin" <glem@det.invalid> wrote in message news:<bvtob7$205p$1@news.cybercity.dk>...

> [...]
>
> ...prisloftet var for de unge mennesker det samme som dit...
>
> ...se evt. tilbage i gruppen for at læse kommentarerne...

Hvad med Noget KIA?? De er vidst forholdsvis billige... (og plastik agtige....)

Fra : Hans Paulin

Dato : 05-02-04 23:19

Ronay skrev:

> "Hans Paulin" <glem@det.invalid> wrote in message

> Hvad med Noget KIA?? De er vidst forholdsvis billige... (og plastik
> agtige....)

....tak!

....jeg har...
Hans

Fra : Henrik B.

Dato : 05-02-04 18:07

Søren og Dorte Hansen wrote:
:: Hvad med evt. Daewoo Matiz?
::
:: Eller måske andre forslag. Max 70.000 kr. må den koste.

Hvad med en Toyota Starlet?

M.v.h.

Fra : Asger Ellekrog

Dato : 06-02-04 00:57

Den mest oplagte IMO: Toyota Corolla..!
Fås i alle aldre og prislejer, og er selve indbegrebet af anvendelighed,
holdbarhed og kedsomhed "Det sikre valg"

/Asger Ellekrog