De er ikke blevet klogere...!
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 04-02-04 21:00

Har i dag været en lille tur i Germanien.

På vej op mod Puttgarden kommer jeg på et tidspunkt ca. 11 km. fra
færgen til at køre bagved en dobbeltdækker med en to-akslet
påhængsvogn.

Jeg kunne på lang afstand se at der var et eller andet galt med
påhængsvognen, og da jeg kom lidt nærmere kunne jeg se at han
simpelthen havde tabt det bageste hjul i venstre side!

Gnister og sager føg omkring ekvipagen.

Nu er strækningen bundesstrasse med ringe overhalingsmuligheder, men
vi var da et par stykker der var lidt ude og markere med det bedste
lys vi har.

Det lod chaufføren sig s'gu ikke mærke med. Han fortsatte med 80 km/t
helt op til færgen.

Oppe i færgens truckrestaurant var vi et par stykker der spurgte til
om det manglende hjul havde afstedkommet en totalskadet bil, eller
evt. en dræbt ko.

Citat.

Det har jeg fanneme ikke den fjerneste anelse om. Jeg ved faktisk ikke
hvor jeg tabte hjulet!

Citat slut.

Jeg bliver stadig "imponeret" over den type erhvervschauffører. Jeg
ved godt at de påhængsvogne de kører med sjældent er lige så brede som
bussen, men det burde efter min mening bare betyde større
agtpågivenhed, men ikke i dette tilfælde.

Det kommer vel ikke bag på nogen at han havde et firemandsbord helt
for sig selv?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jan@stevns.net

Dato : 04-02-04 21:44

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Nu er strækningen bundesstrasse med ringe overhalingsmuligheder, men
>vi var da et par stykker der var lidt ude og markere med det bedste
>lys vi har.

Kunne i ikke bare have sandwich'et idioten ?

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 04-02-04 21:52

On Wed, 04 Feb 2004 21:44:26 +0100, jan@stevns.net wrote:

>Kunne i ikke bare have sandwich'et idioten ?

>--

Det er jo ikke verdens nemmeste opgave når snitfarten er så høj som
den var her.

Desuden er en almindelig landevej ikke særligt velegnet. Især ikke når
det er en færgevej.

Det imponerer mig lidt, at han fik lov til at køre ombord på færgen.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Roberto Saldo

Dato : 05-02-04 08:52

Folmer Rasmussen wrote:
> [...]
> agtpågivenhed, men ikke i dette tilfælde.
>
> Det kommer vel ikke bag på nogen at han havde et firemandsbord helt

Gyser!
Det er desværre folk som ham man husker bedst og ikke de 20 andre der
kører pænt!

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

"Recursive: Adj. See Recursive."

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-02-04 09:03

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message
> [...]
> agtpågivenhed, men ikke i dette tilfælde.
>
> Det kommer vel ikke bag på nogen at han havde et firemandsbord helt

I lørdags var jeg på vej hjem fra et hundetræningstræf i nærheden af
Grindsted, og kørte hjem over Egtved og Vejle og motorvejen mod Århus.
Ved Ejer Baunehøj overhaler jeg en stor bus med anhænger fra Syd-Vest Bus.
Jeg overhaler ham med en hastighed på mit speedometer på mellem 110 og 120
km/t. Jeg kører langsomt forbi ham, det går ned af bakke, så han kører vel
omkring 100-105 MED TRAILER.

Jeg ringede til Syd-Vest Bus (fra min håndfrie inst.) og hun sagde hun ville
ringe til chaufføren.

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : Søren Christensen

Dato : 05-02-04 16:11

> Jeg ringede til Syd-Vest Bus (fra min håndfrie inst.) og hun sagde hun
ville
> ringe til chaufføren.

Husk det lige selv når du kører for stærkt...

Venligst

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-04 16:14

"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:40225cfb$0$27420$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

KLIP

> Husk det lige selv når du kører for stærkt...

Huh ... det vil glæde udbyderne af mobiltelefoni enormt..

Hr. Bjørn

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-02-04 08:27

"Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT -post.tele.dk> wrote in message

> [...]
>
> KLIP

> Huh ... det vil glæde udbyderne af mobiltelefoni enormt..

LOL

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-02-04 08:27

"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> wrote in message

> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse

> ville
> >

> Husk det lige selv når du kører for stærkt...

Der er meget stor forskel på om jeg kører 130 km/t i en personbil (jeg kører
80 når jeg kører med trailer) og en stor bil med trailer og måske 50
passagerer der kører 100 km/t.

Fra : H.S.

Dato : 05-02-04 16:15

> Det har jeg fanneme ikke den fjerneste anelse om. Jeg ved faktisk ikke
> hvor jeg tabte hjulet!

Bekræfter desværre kun mine teorier om lastbilchaufførers intelligens når de
kravler op bag rettet.

Fra : Leonard

Dato : 06-02-04 14:02

"H.S." <public@tele2adslSPAM.dk> wrote:

>Bekræfter desværre kun mine teorier om lastbilchaufførers intelligens når de
>kravler op bag rettet.

Her er der dog tale om en buschauffør ...
--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php