Fords nedtur fortsætter. (2. del).
Fra : Henrik B.

Dato : 03-02-04 22:31

Som set på TV2 (Finans) hér til aften:

GM's salg for januar måned viser en fremgang på 2%.
Ford går 5,2% tilbage.

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-04 22:33

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> GM's salg for januar måned viser en fremgang på 2%.

Det var også snart den eneste vej, tingene kunne gå..:)

Hr. Bjørn

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-04 22:42

"Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT -post.tele.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

Tillæg:

> Det var også snart den eneste vej, tingene kunne gå..:)

Du bør retfærdigvis hav dette med også:

'
For de to store amerikanske bilproducenter er udviklingen i bilsalget
meget skævt fordelt, idet salget af personbiler er faldet markant hos
begge selskaber, mens den samlede interesse for varevogne i form af de i
USA så populære pickup trucks er stigende.

Således oplevede General Motors en stigning i salget af trucks på 18
procent, mens personbilsalget faldt med 14 procent. Hos Ford faldt
personbilsalget også med 14 procent, mens trucksalget her faldt knapt én
procent.'

Hr. Bjørn

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-04 22:45

> Det var også snart den eneste vej, tingene kunne gå..:)

Ford har jo også købt Volvo

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Kim

Dato : 04-02-04 19:13

> Ford har jo også købt Volvo

Fnis.....

Kim

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-04 20:29

"Kim" <futtown@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Fnis.....

Derfor overvejer jeg også kraftigt at købe en Mercedes Benz næste
gang...

Hr. Bjørn

Fra : Henrik B.

Dato : 04-02-04 20:32

Bjørn Jørvad wrote:
::::: Det var også snart den eneste vej, tingene kunne gå..:)
::::
:::: Ford har jo også købt Volvo
::::
::: Fnis.....
::
:: Derfor overvejer jeg også kraftigt at købe en Mercedes Benz næste
:: gang...

Hmmm...de har det vist ikke bedre (DaimlerChrysler), snarere tværtimod.

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-04 20:36

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hmmm...de har det vist ikke bedre (DaimlerChrysler), snarere
tværtimod.

Jow da, de har lige "fiflet" med regnskabet (de har solgt MTU Aerospace
Engines fra) og derved ottedoblet (8 gange) resultatet...)

Hr. Bjørn

Fra : Henrik B.

Dato : 04-02-04 21:44

Bjørn Jørvad wrote:
::: Hmmm...de har det vist ikke bedre (DaimlerChrysler), snarere
::: tværtimod.
::
:: Jow da, de har lige "fiflet" med regnskabet (de har solgt MTU

*GGGGGGGGGGGG*

Ok, så er den jo i vinkel. ))

M.v.h.

Fra : Henrik B.

Dato : 03-02-04 22:56

Bjørn Jørvad wrote:
:: "Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
:: news:40201323$0$208$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
::
:: KLIP
::
::: GM's salg for januar måned viser en fremgang på 2%.
::
:: Det var også snart den eneste vej, tingene kunne gå..:)

Jep. Og "den lille svensker" gør sit til at det går den vej. )

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-04 23:05

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jep. Og "den lille svensker" gør sit til at det går den vej. )

Bare for god ordens skyld, hvor læser du det henne..?

Hr. Bjørn

Fra : Henrik B.

Dato : 03-02-04 23:15

Bjørn Jørvad wrote:
:: "Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
:: news:402018d3$0$270$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
::
:: KLIP
::
::: Jep. Og "den lille svensker" gør sit til at det går den vej. )
::
:: Bare for god ordens skyld, hvor læser du det henne..?

I aviserne:

Saab har i 2003 solgt 130.000 biler - det højeste siden 1986. Der er i USA
alene solgt 48.000 stk. Man forventer i 2004 at runde 150.000 biler.

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-04 23:20

> [...]

USA
> alene solgt 48.000 stk. Man forventer i 2004 at runde 150.000 biler.

Det er jo herligt....men jeg synes ikke at kunne læse 'Volvo' nogen
steder.

De må da solgt mindst én potte...?...

Lad os nu se, hvordan det vil gå for S og V40, men ikke mindst den
kommende C50.

Jeg tror, Saab får kam til sit hår på "hjemmemarkedet"...

Hr. Bjørn

Fra : Henrik B.

Dato : 04-02-04 01:06

Bjørn Jørvad wrote:
[...]

Vent nu bare til Saab kommer med deres "lille ny", den ser rap ud:
http://www.saab.dk/main/DK/dk/index.xml - og vælg: "Ny konceptbil"...

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-04 01:12

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Vent nu bare til Saab kommer med deres "lille ny", den ser rap ud:

Super lækker video, men bilen er da også flot..

Det bliver spændende at følge begge mærker og jeg vil da håbe en stor
succes for begge fabriker.

Det bliver også spændende om Volvo snart kommer med/løfter en flig, så
vi kan fornemme den kommende S100...

Hr. Bjørn

Fra : Peter G C

Dato : 04-02-04 18:13

"Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT -post.tele.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Det var også snart den eneste vej, tingene kunne gå..:)

VW's aktiekurs er faldet den seneste tid. Golfen tilbydes nu gratis med
air-con, hvilket svarer til en rabat på ca 8 pct., jf. JyllandsPosten i
dag.....

VW er også bange for det faldende salg....

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-04 18:15

"Peter G C" <peter@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> VW er også bange for det faldende salg....

Jeg har fulgt det nøje i tyske medier.

Kender du http://www.consors.de ...?

Ganske informativ.

Hr. Bjørn

Fra : Peter G C

Dato : 04-02-04 18:23

"Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT -post.tele.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Jeg har fulgt det nøje i tyske medier.

OK. Har ikke adgang til den slags mere ;-(

> Kender du http://www.consors.de ...?

Nope - bruger ikke tid på den slags.

- Jeg håber at få færdiggjort dit arbejde inden alt for længe....

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-04 18:54

"Peter G C" <peter@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nope - bruger ikke tid på den slags.

O.k.

> - Jeg håber at få færdiggjort dit arbejde inden alt for længe....

Fint fint .... jeg ser frem til et perfekt resultat...

Hr. Bjørn

Fra : Peter G C

Dato : 05-02-04 20:21

"Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT -post.tele.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Fint fint .... jeg ser frem til et perfekt resultat...

Skal lige klare arbejdet (debiteringskravet) inden jeg når til dig. Jeg
satser på søndag.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-04 22:41

> [...]

KLIP

> Skal lige klare arbejdet (debiteringskravet) inden jeg når til dig.

No problemo .... Træskodanserne har også godt af at lære lidt
tålmod..

PS: Det er noget af en nød at knække, kan jeg forstå..

Hr. Bjørn

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 05-02-04 09:21

"Peter G C" <peter@FJERNDETTEnospam.dk> wrote in message news:40212a7f$0$136$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> - Jeg håber at få færdiggjort dit arbejde inden alt for længe....

Kan Hr. Bjørn ikke længere lave sit eget arbejde selv?

/Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-04 13:00

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Kan Hr. Bjørn ikke længere lave sit eget arbejde selv?

Meget kan han, men der er visse områder, hvor det er klogere at overlade
arbejdet til professionelle...

Hr. Bjørn

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 05-02-04 14:02

"Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT -post.tele.dk> wrote in message news:40223031$0$157$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Meget kan han, men der er visse områder, hvor det er klogere at overlade
> arbejdet til professionelle...

Jow-jow

/Jakob
- lallende amatør!

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-04 15:49

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> - lallende amatør!

LOL .... men det er os, der har det sjovest...

Hr. Bjørn

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 05-02-04 16:00

"Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT -post.tele.dk> wrote in message news:402257c6$0$148$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> LOL .... men det er os, der har det sjovest...

Uden sammenligning!

/Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-04 16:09

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Uden sammenligning!

Og så kan leve (ret godt) af det..!

Hr. Bjørn

Fra : René Lønstrup

Dato : 04-02-04 22:38

Peter G C wrote:
<qoutefuck>
> VW's aktiekurs er faldet den seneste tid. Golfen tilbydes nu gratis
</qoutefuck>

Hehe, nu har jeg aldrig været specielt glad for Golf, men den begynder jo
næsten at være halv-attraktiv til den pris )

--
Mvh René Lønstrup
min bil: 1985 Toyota MR2 1,6i 16v