Lysbro hvor?
Fra : Henning Lund

Dato : 03-02-04 19:11

Den type lysbroer med det orange lys som løber fra side til side og som
bla. vejvæsenets biler kører rundt med, er der nogen der ved hvor man
køber dem? Jeg kan ikke finde nogle sider på nettet via Google som har
priser på broerne, nogen som har et link?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-02-04 21:43

Henning Lund wrote:
> [...]
> man køber dem? Jeg kan ikke finde nogle sider på nettet via Google
> som har priser på broerne, nogen som har et link?

Sådan en, som sidder bagpå og kun lyser bagud?
Som denne?
http://www.fedsig.com/web/FedSig/FSMain.nsf/WebProductRef/signalmaster?OpenDocument&Div=H

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Henning Lund

Dato : 04-02-04 21:19

Morten Fruergaard skrev:

en, som sidder bagpå og kun lyser bagud?

Nej den type som bla sidder på førerkabinen af ladvognene vejvæsenet
fiser rundt i, af andre som bruger dem kan nævnes, Dansk Autohjælp mfl.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 05-02-04 07:11

Henning Lund wrote:
> Nej den type som bla sidder på førerkabinen af ladvognene vejvæsenet
> fiser rundt i, af andre som bruger dem kan nævnes, Dansk Autohjælp
> mfl.

Ok. Dvs. noget lignende denne:
http://www.buggy.dk/Hpim0058lille.jpg

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Henning Lund

Dato : 05-02-04 21:19

Morten Fruergaard skrev:

> Ok. Dvs. noget lignende denne:
> http://www.buggy.dk/Hpim0058lille.jpg

Nøjagtigt.

Fra : @rsten

Dato : 04-02-04 11:51

prøv evt http://www.d-s-m.dk/vis.php?id=50&menuid=46

--
/carsten

Fra : Claus Smith - Pigefo~

Dato : 05-02-04 06:13

Prøv at kigge her: www.sicon112.dk

Bo plejer altid at kunne finde en løsning på et hvert behov for lys.

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-04 15:09

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse
> Den type lysbroer med det orange lys som løber fra side til side og som
> bla. vejvæsenets biler kører rundt med, er der nogen der ved hvor man
> køber dem?
Du kan prøve at kikke hos http://www.henckel-gruppen.dk/
Jeg ved ikke om de har dem på nettet, men vores firma køber jævnligt udstyr
hos dem.

--
Med venlig hilsen :
John fra Ejstrupholm.

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-04 00:56

> [...]
> køber dem? Jeg kan ikke finde nogle sider på nettet via Google som har
> priser på broerne, nogen som har et link?

her er lige et link; MEN sæt dig lige ned og tæl til 5000,- før du trykker
på det
OG før du køber noget så lige et godt råd med på vejen:
Tjek prisen på de pærer der skal bruges - til min firmabil skal der bruges 4
stk pærer om året
Stkpris 800,- + moms.
http://www.dansk-tavlevogn.dk/

--
Med venlig hilsen :
John fra Ejstrupholm.

Fra : Henning Lund

Dato : 05-02-04 05:57

John fra Ejstrupholm. skrev:

> [...]
> OG før du køber noget så lige et godt råd med på vejen:
> Tjek prisen på de pærer der skal bruges - til min firmabil skal der

Det var bedre, jeg er lidt nysgerrig, har du søgt priser andre steder
end hos førnævnte firma, vi skal nemlig bruge en 14-15 broer, så det var
rart at vide hvor stor prisforskellen var hos de forskellige
forhandlere.

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-04 23:59

> [...]
> end hos førnævnte firma, vi skal nemlig bruge en 14-15 broer, så det var
> rart at vide hvor stor prisforskellen var hos de forskellige

Nej - normalt så har jeg intet med indkøbsafdelingen at gøre - jeg bruger
det bare
Men jeg kom i tanke om at vi har en transit som fiser rundt med blink på,
det blink fylder næsten tagets bredde og indeni sidder der 2 alm. rotorblink
og nogle spejle - det virker uhyre effektivt og er både driftsikker og
billig i vedligehold og pæreskift (H3-55W) hvorimod den jeg selv har fået
monteret koster en bondegård i pærer og hvor effekten er ca. den samme.
Så gæt hvad jeg vil anbefale........
by the way - min ligner LFL-MINI EDGE temlig meget, jeg tror det er den
samme.

--
Med venlig hilsen :
John fra Ejstrupholm.