? ang. biluheld
Fra : Ukendt

Dato : 01-02-04 19:37

Hej

Endnu et af mine hypotetiske spørgsmål :)

Man bliver påkørt af et andet køretøj. Det er helt afgjort den anden skyld.
Han skal naturligvis betale for den skade han har forvoldt din bil.

OK.

MEN hvad nu hvis man drak kaffe under påkørslen og hele indholdet havner ud
over sæde som ikke står til at redde ved hjælp af sæbe og vand?

..salem

Fra : Thomas Krath

Dato : 01-02-04 19:51

> MEN hvad nu hvis man drak kaffe under påkørslen og hele indholdet
> havner ud over sæde som ikke står til at redde ved hjælp af sæbe og
> vand?

Eller spiser yoghurt af en tallerken med ske...

Jeg holdt stille i et kryds... det samme gjorde bilen bagved, men idet føren
var travlt optaget m. ovenstående samt at vejen hældede, så trillede bilen
bagved op i mig og lavede en mindre skade på min bil. Tror dog ikke der
blev spildt yoghurt udover noget sæde i _hendes_ bil (jep - en kvinde, hva'
ellers ;).

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-04 20:58

"Thomas Krath" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> bagved op i mig og lavede en mindre skade på min bil. Tror dog ikke der
> blev spildt yoghurt udover noget sæde i _hendes_ bil (jep - en kvinde,

Thomas Krath, Thomas Krath, Thomas Krath, jamen dog. du er jo skæg :)

..salem

Fra : Henning

Dato : 01-02-04 19:56

>MEN hvad nu hvis man drak kaffe under påkørslen og hele indholdet havner ud
>over sæde som ikke står til at redde ved hjælp af sæbe og vand?

Følgeskade, som ikke direkte skyldes sammenstødet - ærgerligt!

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-04 19:58

".salem" <salem"SNABELA"mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ud
> over sæde som ikke står til at redde ved hjælp af sæbe og vand?

Uden at vide det, vil jeg mene at det også bliver dækket, da det ikke er
forbudt, at drikke kaffe mens man kører bil.

Dannie
drikker kaffe i min bil hverdag, man kører jo meget mellem kunderne

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-04 20:54

> [...]
>
> Dannie
> drikker kaffe i min bil hverdag, man kører jo meget mellem kunderne

det ville jeg nemlig også mene at alle skader der måtte blive pådraget en
vil blive dækket.

imodsart fald er en rygskade så også en følgeskade?

..salem

Fra : Pedersen

Dato : 02-02-04 17:36

> det ville jeg nemlig også mene at alle skader der måtte blive pådraget en
> vil blive dækket.
>
> imodsart fald er en rygskade så også en følgeskade?
>
> .salem

Det er noget helt andet.. der er jo en lov på det område som "beskytter"
folk som bliver indblandet i et uheld. Hvad enten de har skyld i uheldet
eller ej..

Tim