Mazda 323 lx, 1,3 årgang 1986, problemer m~
Fra : Lars V

Dato : 01-02-04 17:11

Håber nogen kan hjælpe;

Min gamle trofaste Mazda 323, 1,3 lx årgang 1986 har problemer med smøring
af knastakslen, med deraf ubehagelige bankende lyde..... Knasten smøres godt
nok i højre side, hvor knastkæden er. I venstre side er der ingen smøring -
men hvor finder jeg olie-/smørekanalen i højre side? Kan det passe, at man
skal have topstykket af for at komme til at rense kanalen? Eventuelle
billeder modtager glædeligt!

Lars V

Fra : Lars V

Dato : 01-02-04 19:27

"Lars V" <lnrvdk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> men hvor finder jeg olie-/smørekanalen i højre side? Kan det passe, at man
> skal have topstykket af for at komme til at rense kanalen? Eventuelle

Det er selvfølgelig i venstre side jeg søger kanalen.....I højre side
fungerer det fint.

Lars V