Chiptuning af C3?
Fra : sailor99

Dato : 31-01-04 15:57

Halløj!

Er der nogen, der har prøvet at chippe en C3 1,4 Hdi?
Erfaringer?

--
Med venlig hilsen / kind regards / amicalement / mit freundlichem Gruss
Georg

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 31-01-04 16:16

sailor99 wrote:
> Er der nogen, der har prøvet at chippe en C3 1,4 Hdi?

Masser...
i hvert fald i Peugeot form...

Prøv evt. www.hi-speed.dk

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Uffe Ravn

Dato : 01-02-04 06:21

"sailor99" <sailor99remove@oekgnet.dk> skrev

> Er der nogen, der har prøvet at chippe en C3 1,4 Hdi?
> Erfaringer?

Kan den ikke fås med efterbrænder?

Undskyld, jeg kunne ikke lade være.

Mvh.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-02-04 08:45

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Kan den ikke fås med efterbrænder?

ROFL!

>Undskyld, jeg kunne ikke lade være.

For tidligt oppe ? (eller for sent i seng)

Fra : Uffe Ravn

Dato : 01-02-04 22:12

<jan@stevns.net> skrev

> For tidligt oppe ? (eller for sent i seng)

Øh nogen gange er det svært at kende forskel.
Men i dette tilfælde var det det sidste.

Mvh.

Fra : Mogens...

Dato : 01-02-04 16:33

On Sat, 31 Jan 2004 15:56:43 +0100, "sailor99"
<sailor99remove@oekgnet.dk> wrote:

>Er der nogen, der har prøvet at chippe en C3 1,4 Hdi?
>Erfaringer?

Sikkert, at du kan låne en box hos Landberg:
www.fgamotorsport.dk/default.htm

/Mogens