Vole 240 '83: Bærekugle & Bagstræberarmsbø~
Fra : Jacob Lorensen

Dato : 31-01-04 13:29

Hej

Jeg skal skifte

Højre bærekugle (foran) og
Bagstræberarmsbøsningerne bagi (også kaldet reaction rod), de holder
bagakslen på plads i bilens længederetning.

Jeg har reservedele. Man hvordan skifter jeg dem? Jeg kan ikke finde nogen
god beskrivelse i www.alldatadiy.com eller Haynes manualen.

Jeg blev rådet til at bruge en almindelig kraftig skruestik til at
presse/lirke de ny bøsninger i når først jeg havde fået de gamle ud.

Mit sprøgsmål går på: Skal jeg hejse bilen op så den ikke hviler på hjulene
før jeg skifter bærekugle og / eller bagstræberarmsbøsningerne? (så kan jeg
nemlig ikke gøre det derhjemme, æv).

Mvh. Jacob.

Fra : Jacob Lorensen

Dato : 31-01-04 13:35

Der skulle selvfølgelig stå volvo i subject...