Bakkecensor fra Fakta?
Fra : Henning

Dato : 30-01-04 21:07

Har nogen købt og installeret censoren fra Fakta - mener det var denne
sller sidste uge? Er det 300,- ud af vinduet eller er den "go nok"?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 30-01-04 21:46

Henning wrote:
> Har nogen købt og installeret censoren fra Fakta - mener det var denne
> sller sidste uge? Er det 300,- ud af vinduet eller er den "go nok"?

Jeg har en liggende.
Jeg har prøvet med 12 v hjemme, og den måler meget præcist.
Jeg målte forskellige afstande indtil en væg og den måler indenfor få cm -
og ude i 1,5 m.
Hvis jeg måler 1,5 m væk fra væggen er det på det sted den begynder at
bibbe - hver gang...

Men er der flere nogen steder?

Så kan jeg nemlig godt bruge et par stykker mere....

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : LR

Dato : 31-01-04 03:17

> Men er der flere nogen steder?
>
> Så kan jeg nemlig godt bruge et par stykker mere....

Du har måske også brug for to på hver side og en foran, til dine
parallelparkeringer?

Mvh,

Lasse

Fra : Axelgaard

Dato : 31-01-04 10:14

"LR" <sdadas@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Du har måske også brug for to på hver side og en foran, til dine
> parallelparkeringer?

....eller så låner han bilen ud til konen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 31-01-04 14:47

Axelgaard wrote:
> "LR" <sdadas@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> ...eller så låner han bilen ud til konen

Til hende, som fortæller om jeg godt viste at min tidligere bil kunne lave
hjulspin i andet gear på tør asfalt? Ja, hun har en af mine biler hver
dag... Nu kørt 5 år skadefrit.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 31-01-04 14:46

LR wrote:
> Du har måske også brug for to på hver side og en foran, til dine
> parallelparkeringer?

Næ, men jeg har flere biler...

--
Mvh. Morten Fruergaard