2 news servers i Agent 1.8 ???
Fra : Lallefucker

Dato : 22-04-01 23:43

Er det muligt at have både "tnews.inet.tele.dk" og "news.inet.tele.dk"
ihvis man bruger Agent 1.8??????

Fra : Mogens

Dato : 23-04-01 00:16

On Mon, 23 Apr 2001 00:42:44 +0200, Lallefucker
<lalle*remove*fucker@webhullet.dk> wrote:

>Er det muligt at have både "tnews.inet.tele.dk" og "news.inet.tele.dk"
>ihvis man bruger Agent 1.8??????

Både og. Hvis du laver en kopi af dit Agent bibliotek og
opretter en ny genvej der starter kopien op, så kan du
have 2 eller endda flere kopier af Agent kørende på
samme tid. Jeg har selv 3 kopier af Agent 1.8 kørende
som bruger hver sin news server.

Mvh Mogens

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-04-01 01:40

Mon, 23 Apr 2001 01:16:03 +0200, skrev Mogens <moveng@mailme.dk>:

>Både og. Hvis du laver en kopi af dit Agent bibliotek og
>opretter en ny genvej der starter kopien op

Den måde bruger jeg også, men ellers er den autoriserede ved at rette
agent.ini.

Læs i Help under How To
Agent Configuration
How to Configure Agent for Multiple Users and Servers

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.