Synshaller
Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 29-01-04 21:45

Det vi alle vidste ved nu osse DR:

http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=145745

FOC
(Som stadig arbejder på en begrundet klage)

Fra : taina

Dato : 30-01-04 09:04

"Freddy O. Christensen" <focfjerndette@fjerndette_tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:401970cb$0$27410$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Det vi alle vidste ved nu osse DR:
>
> http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=145745
>
> FOC
> (Som stadig arbejder på en begrundet klage)

Kan man vælge synshal, eller hænger man på den i nærområdet?

mvh. tina

Fra : Hans Paulin

Dato : 30-01-04 09:21

taina skrev:

> Kan man vælge synshal,

....jepz!

> eller hænger man på den i nærområdet?

....nope!
Hans

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 30-01-04 14:37

taina wrote:

> Kan man vælge synshal, eller hænger man på den i nærområdet?

Du vælger frit.. Skulle der nu være en eller anden der undrer sig
over at du ikke syner lokalt, så kan du jo bare sige at du
arbejder i området og det er nemmere for dig at syne der..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Klaus Larsen

Dato : 30-01-04 15:34

klage?

jeg vil også klage.. købte en bil d. 7 juli 03.. den var synet 15/5 03.. ca.
1½ måned efter knækkede mit højre forhjulsophæng i et sving.. så jeg
fortsatte ind i en kantsten. Mekanikkeren sagde at det var totalt
gennemrustet (6.500 kr regning) , og at hvis politiet havde set det ville
jeg havde fået en bøde og kalt til syn igen.. det må da være resultatet af
en omgang dårligt syn??

kan man klage over det ?

--

Med venlig hilsen / Best regards