bil
Fra : Michael Sørensen

Dato : 29-01-04 13:50

hej. den ejer der har en ford focus, det er fordi der er et lille hul for
oven og forneden i passagersiden, i pakningen i ruden (eller listen). hilsen
michael

Fra : Martin Petersen

Dato : 29-01-04 13:54

Michael Sørensen (fede@soerensen.mail.dk) skrev følgende:
> hej. den ejer der har en ford focus, det er fordi der er et lille hul
> for oven og forneden i passagersiden, i pakningen i ruden (eller
> listen). hilsen michael

Tag lige et kig på www.usenet.dk før du poster igen.

Det her gik da helt galt! ;)

- Martin

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 29-01-04 15:54

"Michael Sørensen" wrote:

> hej. den ejer der har en ford focus, det er fordi der er et lille hul for
> oven og forneden i passagersiden, i pakningen i ruden (eller listen). hilsen
> michael

Jeg kan se du bruger Outlook Express (OE) og det er et program jeg
har yderst begrænset erfaring med, men jeg forsøger mig alligevel.
Du har tilsyneladende læst et indlæg om en Ford Focus og ønsket at
give et svar. Mit bud er at du har trykket på knappen "Nyt
indlæg/Nyt brev" (eller hvad knappen nu ellers hedder i OE), det
gør at du rent faktisk får et helt nyt indlæg som står helt for
sig selv og hvor det kan være utroligt svært for os andre at gætte
hvem og hvad det lige er du besvarer. OE har garanteret også en
knap der hedder noget med "Svar/Besvar", bruger du den i stedet
for, så kommer dit svar til at hænge sammen med det indlæg du
besvarer = det bliver muligt for os andre at se hvem du henvender
dig til med din kommentar.

"Nyt indlæg" bruger du hvis du ønsker at starte et nyt emne om
noget der ikke allerede bliver diskuteret, det kan fx. være hvis
du har et spørgsmål til gruppen.

"Svar/Besvar" bruger du hvis du har kommentarer til noget der
allerede er skrevet, fx. hvis en eller anden har stillet et
spørgsmål som du kender svaret på..

Jeg håber det kan bringe dig på ret kurs, så både du og vi kan få
maksimal glæde af dit selskab i gruppen her.. Hvis du stadig er i
tvivl om hvordan og hvorledes tingene fungerer, så slå et smut ind
omkring gruppen dk.velkommen, de er altid hjælpsomme med den
slags.

Bortset fra det, velkommen til dk.fritid.bil..

--
Hygge..
Thomas

Fra : John Sahl

Dato : 29-01-04 16:45

Thomas Strandtoft wrote:
> "Nyt indlæg" bruger du hvis du ønsker at starte et nyt emne om
> noget der ikke allerede bliver diskuteret, det kan fx. være hvis
> du har et spørgsmål til gruppen.

Korrekt.

> "Svar/Besvar" bruger du hvis du har kommentarer til noget der
> allerede er skrevet, fx. hvis en eller anden har stillet et
> spørgsmål som du kender svaret på..

Der er faktisk 2, "Svar til gruppe" og "Besvar" det er
førstnævnte man skal bruge for at besvare indlæg i
trådene her på usenet.

Eventuelt kan det være en rigtig god ide at installere
http://flash.to/oe-quotefix/ som er en glimrende
udvidelse/forbedring af Outlook Express

> Bortset fra det, velkommen til dk.fritid.bil..

Og det samme her fra.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 30-01-04 06:42

> Eventuelt kan det være en rigtig god ide at installere
> http://flash.to/oe-quotefix/ som er en glimrende
> udvidelse/forbedring af Outlook Express

Og hvad er det?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : John Sahl

Dato : 30-01-04 10:37

Morten Fruergaard wrote:
> Og hvad er det?

Den retter op på en del grundlæggende mangler i Outlook Express,
kan farvekode, kan smide din signatur i bunden af indlæg automatisk,
har korrekt signaturadskiller, den gør simpelthen Outlook Express til
en meget bedre nyhedslæser.

Fra : Fly Christensen

Dato : 30-01-04 10:57

On Fri, 30 Jan 2004 10:37:13 +0100, "John Sahl"
<spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:

> [...]
>kan farvekode, kan smide din signatur i bunden af indlæg automatisk,
>har korrekt signaturadskiller, den gør simpelthen Outlook Express til

Nej, den gør OE anvendelig som newsreader.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : John Sahl

Dato : 30-01-04 11:04

Fly Christensen wrote:
> Nej, den gør OE anvendelig som newsreader.

Det bliver vi nok ikke enige om. Da jeg foretrækker mail og news
samlet i et program, er der ikke andre programmer, der i mine øjne
når kombinationen af OE og OE Quote-fix til sokkeholderne

Fra : jan@stevns.net

Dato : 30-01-04 15:47

"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> skrev :

>er der ikke andre programmer, der i mine øjne
>når kombinationen af OE og OE Quote-fix til sokkeholderne

Gudskelov ! mage til makværk skal man da osse lede ganske længe efter
;)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 30-01-04 12:35

John Sahl wrote:

> Det bliver vi nok ikke enige om. Da jeg foretrækker mail og news
> samlet i et program, er der ikke andre programmer, der i mine øjne
> når kombinationen af OE og OE Quote-fix til sokkeholderne

Nu har jeg lagt det ind, og det ser jo godt ud...
Slut med at Ctrl X for at klippe signaturen og sætte den ind igen...

Tak..

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 12-02-04 12:50

John Sahl wrote:
> Det bliver vi nok ikke enige om. Da jeg foretrækker mail og news
> samlet i et program, er der ikke andre programmer, der i mine øjne
> når kombinationen af OE og OE Quote-fix til sokkeholderne

Nu har jeg så brugt det i nogen tid, og det er virkelig godt...
Takker til John...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : John Sahl

Dato : 12-02-04 14:20

Morten Fruergaard wrote:
> Nu har jeg så brugt det i nogen tid, og det er virkelig godt...
> Takker til John...

Man bliver overrasket over hvor dejligt det er, især hvis man
bruger "en del" tid på news.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 29-01-04 22:59

Thomas Strandtoft wrote:

> Jeg kan se du bruger Outlook Express (OE) og det er et program jeg
> har yderst begrænset erfaring med, men jeg forsøger mig alligevel.
> Du har tilsyneladende læst et indlæg om en Ford Focus og ønsket at

Hvorfor ikke henvise ham til der hvor han - og andre - kan læse om hvad
man gør og ikke gør i nyhedsgrupper.?

Nemlig: Kig på www.usenet.dk

Det skulle være tvungen læsning inden man begynder at sende indlæg.

Mvh. Jørgen