Omlarkering
Fra : Søren

Dato : 28-01-04 20:37

Hej Alle

Jeg har kig på en Golf 3 fra Tyskland, Den er utrolig flot i lakken, næsten
for flot

Er der en måde man kan se om bilen er blevet omlarkeret ? også hvis den er
omlarkeret i samme farve.

Mvh
Søren

Fra : Rasmus

Dato : 28-01-04 22:38

"Søren" <SoerenZXY@loekkegaard.com> wrote in message
> [...]
> for flot
>
> Er der en måde man kan se om bilen er blevet omlarkeret ? også hvis den er

Der er ikke mange tyskere der spændere en omlakering på deres bil, de er
ikke nok værd til at det kan betale sig...

mvh
Rasmus

Fra : claus b. p.

Dato : 29-01-04 22:27

"Rasmus" <SLETDETHERmaximreality@ofir.dk> wrote in message

> "Søren" <SoerenZXY@loekkegaard.com> wrote in message

> næsten

> Der er ikke mange tyskere der spændere en omlakering på deres bil, de er
> ikke nok værd til at det kan betale sig...

Ku' jo være den har været skadet! Man kunne jo spørge sælgeren....

/Claus

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-01-04 22:39

Hej!

"Søren" wrote:

> Er der en måde man kan se om bilen er blevet omlarkeret ? også hvis den er
> omlarkeret i samme farve.

Vent 6 mdr. og se om eventuel rust bobler igennem....! Ellers kan du vel skrabe
igennem lakken med en kniv og kigge efter lag, men det ved jeg ikke om du er
frisk på :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-04 23:22

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
skrabe
> igennem lakken med en kniv og kigge efter lag, men det ved jeg ikke om du

Det er da også at gå friskt til den, man jo starte med at kigge efter
afdækningskanter i dørfalser og ved for og bagsmæk.
Evt. løfte lidt i gummilisterne ved ruderne ( med en tandstik - den ridser
ikke) for at se om der er malet op under.
Eller afmonter et dørhåndtag, en baglygte eller et sideblink (hvis det er
der) og kig efter tegn på afmaskning med maletape, sådan nogle steder er
maleren som regel ikke så grundig.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

=== Døden overhaler de hurtige ===

Fra : Søren

Dato : 29-01-04 16:48

> [...]
> der) og kig efter tegn på afmaskning med maletape, sådan nogle steder er

Takker det var lige det jeg skulle bruge

Mvh
Søren