Kvinder og biler ?
Fra : www.analogfoto.dk / ~

Dato : 28-01-04 10:44

Hej

En kollega har fyldt ca 1/4l. sprinklervædske i køleren på sin Fiat Punto,
det sker der vel ikke noget ved, eller hvad ?

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Thomas Johansen

Dato : 28-01-04 12:17

> En kollega har fyldt ca 1/4l. sprinklervædske i køleren på sin Fiat Punto,
> det sker der vel ikke noget ved, eller hvad ?

Næh...

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 28-01-04 13:03

"www.analogfoto.dk / L Langgaard" wrote:

> En kollega har fyldt ca 1/4l. sprinklervædske i køleren på sin Fiat Punto,
> det sker der vel ikke noget ved, eller hvad ?

Det kan jeg ikke se skulle være et problem, måske lige bortset fra
prisen..

Det er straks værre hvis man fylder kølervædske på sprinkleren,
det bliver noget værre nalder..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Michael Nielsen

Dato : 28-01-04 13:16

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> wrote in message

> Det er straks værre hvis man fylder kølervædske på sprinkleren,
> det bliver noget værre nalder..

Men så fryser den ihvertfald ikke med det samme

Kommer i tanke om en kvinde der kom ind på en tankstation og købte olie. Hun
forsvandt ud, hælte olien på sin motor, og kom ind og købte mere olie. Slik
holdt hun på, helt til der var fyldt *heeelt* op med olie

Men det er sgu´ ikke bare kvinder der kan gøre dumme ting - i går var jeg
ude og køre, og kom over en bil der stod og spandt. Der var en mindst 300 år
gammel mand som kørte bilen.
Jeg gik ud for at hjælpe til med at skubbe, og efter meget skubben havde vi
flyttet bilen måske et par meter. Jeg forstod altså ikke en skid, normalt
skal der ikke skubbes meget, før hjulerne "får tag". Så sagde en kvinde, som
stod ved siden af, at baghulet ikke bevægede sig. Vi fandt hurtigt ud af
årsaken - det var ikke fordi det var glat, næh; bessefar havde glemt
håndbrækket...
Iøvrigt en meget interessant måde at køre bil på - max turtal, og så justere
hastigheden med koblingen.
--
Michael Nielsen

´87 Mercedes-Benz W124 260 E
www.mercefreaken.com

Fra : Henrik B.

Dato : 28-01-04 13:25

Michael Nielsen wrote:
[...]

Ja, den er meget udbredt blandt ældre næsten døve bilister. Og jo mere
lydløse bilerne bliver, desto flere omdrejninger får skuden.

M.v.h.

Fra : Tommy

Dato : 29-01-04 08:48

On Wed, 28 Jan 2004 13:25:14 +0100, "Henrik B."
<saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote:

> [...]
>
>Ja, den er meget udbredt blandt ældre næsten døve bilister. Og jo mere
>lydløse bilerne bliver, desto flere omdrejninger får skuden.

Yep. I min morfars tilfælde byttede vi hans citroen ud med en kadel
model C med 1000cm3 støbejerns-motor. Så kunne han igen høre motoren!
:)
--
Tommy - Hader DU en reklame? --> http://www.hadereklamer.dk
E-Reklamer.dk: http://makeashorterlink.com/?T26A15582

Fra : Jan Holm

Dato : 28-01-04 22:24

Thomas Strandtoft wrote:
> Det er straks værre hvis man fylder kølervædske på sprinkleren,
> det bliver noget værre nalder..

Var lige inde hos mekanikeren idag for vædske tjeckup og montering
af vinterdæk. Han har en kunde som havde skiftet olien med sprinkler
vædske i en 2 mdr gammel peugoet 406.........Sur prut og ny motor.

Mvh
Jan Holm

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 29-01-04 01:32

Jan Holm wrote:

> Var lige inde hos mekanikeren idag for vædske tjeckup og montering
> af vinterdæk. Han har en kunde som havde skiftet olien med sprinkler
> vædske i en 2 mdr gammel peugoet 406.........Sur prut og ny motor.

Det er ligegodt en imponerende grad af åndsfraværelse..

Hvordan kan det egentlig være at kunden selv skiftede olie på en 2
mdr. gammel bil? En ting er jo at "toppe op" med sprinklervædske,
men hvis det ligefrem er i destruktive mængder, så må bilen jo
have manglet en hel del olie?? 4 liter motorolie mixet med fx. 1
liter sprinklervædske er ikke ligefrem optimalt, men vel næppe
noget motoren stiller træskoene af??

--
Hygge..
Thomas

Fra : Jan Holm

Dato : 29-01-04 20:30

Thomas Strandtoft wrote:
> Hvordan kan det egentlig være at kunden selv skiftede olie på en 2
> mdr. gammel bil?

Det var vist en kombo af gammel mand, ny bil, mange huller og
jeg plejer.

Nu er det så gammel mand, ny bil og helt ny motor ,-)

Mvh
Jan Holm

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-04 17:21

"www.analogfoto.dk / L Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> wrote in message
> Hej
> Køb og salg af brugt fotoudstyr: www.analogfoto.dk

Et porno-site ? ------------------

/Chr ;)

Fra : JBH

Dato : 28-01-04 18:17

"Christian" <mm> skrev i en meddelelse

> "www.analogfoto.dk / L Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> wrote in
message

> Et porno-site ? ------------------

Anal og foto ?

mvh
JBH

Fra : Thomas Krath

Dato : 28-01-04 19:22

> Anal og foto ?

ROLF!!! :D

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 28-01-04 19:11

www.analogfoto.dk / L Langgaard wrote in dk.fritid.bil:

> Hej
>
> En kollega har fyldt ca 1/4l. sprinklervædske i køleren på sin Fiat Punto,
> det sker der vel ikke noget ved, eller hvad ?

Ikke umiddelbart.
Jeg har ingen anelse om hvor mange liter kølevand der er på en Fiat Punto
men der skal nok være så meget at det bliver temmeligt kraftigt fortyndet.
Eneste problem er at sprinkervæsken kan virke lidt aggresivt på nogle af
komponenterne men det burde være så lidt at hun nok skal få ødelagt bilen
på anden vis inden det bliver aktuelt :)

> Leif Langgaard. E- Mail: langgaard@klarupnet.dk

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://55.5cm.dk/geek/usenet.html

"I like to jodle after sex"
-- Heidi Klum as Heidi Klum in 'Spin City'

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 30-01-04 00:38

www.analogfoto.dk / L Langgaard wrote:
> En kollega har fyldt ca 1/4l. sprinklervædske i køleren på sin Fiat
> Punto, det sker der vel ikke noget ved, eller hvad ?

Nu ved jeg af erfaring at en Lada 2105 ikke tager skade af det stunt.

mvh
Henning